26. 6. 2009

Katastrofa diel záverečný (dúfam)


zmätok alias ja, ehm...asi letím zo školy, veľmi zaujímavé čítanie, nejak ma baví písať tieto úvody...


Tak teraz už je to vážne, vyzerá to tak, teda, že asi zrejme už naozaj poletím. Ešte neviem, čo budem robiť. Každopádne bude to zaujímavé. Teda s poviedkami neprestávam, len neviem, no čo bude teda so mnou počas akože "prázdnin"
Už boli aj slzičky, ale čakala som to, čiže nie som až taká prekvapená. Je mi to aj ľúto, aj nie. I keď asi nemám tie správne dôvody, pre ktoré mi je to ľúto... Aj, keď sa ešte budem pýtať, či sa s tým nedá náhodou ešte niečo urobiť, ale veľmi tomu neverím. Pokúšala som sa, ale nejak, no nebudem sa obhajovať, málo som sa učila a dosť neskoro. Všetko sa mi potom kopilo...
Samozrejme, zas boli reči, že som sa málo učila, i keď no aj uznávam, ale ja sa tak učiť neviem. Teda bifľovať sa všetko, no pri niektorých mi to zas vyšlo, že som sa aj naučila, ale na niektoré veci mi neostal poriadne čas. Čiže momentálne tak akosi neviem, čo bude so mnou...
Aj, keď niekedy tak nejak si myslím, že sa to malo stať. Keby som to zas nejak prešla, tak neviem...Nevedela som si spomenúť na takú banalitu, tak no...Ale zas beriem to aj tak, že v živote sa vo všetkom nevyhráva...Možno to tak má byť z nejakého dôvodu... Aj, keď mám taký čudný pocit aj dobrý aj zlý. Taká miešanka.
Samozrejme ďalšiu prihlášku som si nedávala... Momentálne neviem kam smerujem...