6. 6. 2012

Ďalšie nádherné tohtotýždňové info



Aktuálny stav skúšok 4/5 čiže už len 1 skúška 1 esej na bud. týždeň. Aj keď po tej poslednej skúške sa cítim trochu zle. Nedostavil sa skrátka ten pocit šťastia, ale niečo úplne iné. Aj keď to našťastie začína klesať...

Pozor nasledujú menšie "vykecávačky pocitové, ale skrátka keď to niekam napíšem, tak sa toho zbavím a bude dobre takže musím."




 Keďže no ako vždy sme sa dostali k filozofovi, ktorého nejako zatiaľ nemám rada, teda nemohla som  ale ja sa ho mať rada naučím, už len z toho dôvodu, aby som ho nedostávala na skúškach. Osobne mám z tej trojky  neviem prečo radšej Platóna a Sokrata. (Teda tá klas. gréc. fil.)  Ale ako hovorím, skrátka nemôžem to brať tragicky, človek sa vždy môže doučiť, som toho dôkazom, že je možné sa naučiť skoro všetko, keďže no keď sa do toho fakt dostanem, tak to aj viem, ale skrátka mu ešte musím prísť na chuť, keďže budem aj A. potrebovať :/ Takže do budúcnosti si budem pamätať, že A. ešte potrebujem dotiahnuť, lebo mi nejde do hlavy, čo asi súvisí s tým, že ma nejako výrazne nezaujal. Pričom som nemala otázku s A. ale raz keď už na to došla reč, bola som no veď viete, no hl. keď bola otázka taká, ťažká nie nejaké jak sa povie no... veď viete. Skrátka utrpenie, ale i tak to bolo na niečo dobré, aspoň som zistila,že sa v budúcnosti teda po prázdninách, musím vrátiť k filozofii A. Čiže vyšiel mi z toho zas pocit odhodlanosti a toho, že nejaký A. ma nebude večne zastavovať. Iba dnes. Dnes môže, ale v budúcnosti už nebude. Spadlo zo mňa závažne a veselo frčíme ďalej na vlaku nádeje.
***

Čiže už iba týždeň a potom budú prázdniny. Teším sa neskutočne. Taký týždeň mi bude stačiť, aby som sa dostala do normálneho stavu.