22. 6. 2013

Univerzita (repair)


Do tejto rubriky zaradím poviedky, ktoré by som chcela prepracovať tak, aby som sa dostala k úspešnému koncu.
Ide prevažne o veci, ktoré už dlho stoja. A neviem s nimi pohnúť.


poviedka: Univerzita
pár: Marek/Lukáš
stránka: alternatívny svet
počet vydaných častí: 5
počet (mnou) plánovaných častí: 10 (urobím to tak aj do osnovy, aby mi to vyšlo)
mnou navrhované zmeny: nutná dejová oprava častí 1-5, nadviazanie až potom. Navrhujem kratšiu dejovú líniu, viac pravdepodobnú a uveriteľnú...
problém: mala to byť poviedka zo života, ale začala pôsobiť pomerne nerealisticky a nejako som sa nevedela vymotať z konfliktu, ktorý tam nastal. 
navrhované riešenie: keďže mám dosť problém s postavením hl. páru, rozhodla som sa upraviť ich vzťah, aby sa o ňom písalo jednoduchšie, keďže mi tam začali vznikať také "vysoko nepravdepodobné scenáre"
poviedka bude zverejňovaná postupne, až keď "opravím" prvých 5 častí....
štart projektu: čas ešte nie je úplne jasný, závisí to od ostatných projektov a od toho, kedy napíšem osnovu, ale jeden rozhovor ma inšpiroval, takže si myslím, že sa mi to napokon aj podarí.