31. 8. 2013

Vlk (BONUS 21)




 
FINÁLOVÝ BONUS

varovanie: bonus k poviedke Vlk,  tzv. abusive relationship
pár:  Danny/alfa dvojčatá,  Kali/Harris, Lydia/Deucalion
poznámka: konečná finálna verzia


Po troch dňoch...
LYDIA
Jeden z vlkov, člen pôvodnej svorky, vyložil jej veci pred Hlavným domom. Dívala sa na svoje šaty nahádzané v napol otvorenom kufri,  celý jej život bol naskladaný do štyroch krabíc, bol tam aj jej notebook, pohodený na vrchu medzi školskými vecami. Neodkázal jej nič, len nasadol do auta a nechal mladá šamanku stáť tam nad tými vecami. Ešte stále bledú a mierne zoslabnutú po ťažkom zaklínadle.
Rodičia ani chvíľu nezaháľali, teraz keď vedeli, ako sa rozhodla a čo všetko urobila, poslali väčšinu z jej vecí na Deucalionovo územie. Definitívnosť toho všetkého ju zasiahla dosť tvrdo. Nepriložili žiadny odkaz, nič čo by hovorilo  o tom, že jej domov je pre ňu ešte stále otvorený.
Bezmocne hľadela na všetky tie veci, trvalo takmer pätnásť minút, kým sa pomaly spamätala z toho, ako rýchlo to tam pohádzal a začala sa venovať tomu, ako ich dostať do svojej novej izby.
No nedokázala ich zdvihnúť, boli príliš ťažké, klesla na zem k nim, chvíľu sa takmer nekontrolovateľne triasla, to zaklínadlo zlomilo niečo v nej, niečo čo teraz už len veľmi ťažko hľadala. Nechápala, ako to Danny mohol zvládnuť, ako prežil niečo také bez ujmy, ona cítila následky toho všetkého hlboko v sebe, niečo v nej bolo  poškodené, vybočené z rovnováhy... Posunula hranicu partnerského puta, nebola v poriadku, jej rodina bola zrejme preč a netušila, čo bude robiť ďalej.
Možno práve preto pocítila ako jej tvár zmáčali slzy a neverila tomu, že sa niečo také deje práve teraz a že tie slzy vychádzajú z jej očí. Zúrivo si ich začala utierať. Poškriabala si pritom obe líca, ale nevenovala tomu pozornosť, až kým jej niekto neodtiahol ruky od tváre.
„Lydia...“
Pokúsila sa o to znovu, ale nemohla sa k tomu opäť dostať, bola pritiahnutá do objatia.
„Ja nemám kam ísť...“ hlesla zdesene.
„Bojovala som za nich, ale oni to nepochopili... už ma tam nechcú... už mi neveria... Nikto z nich mi ani nezavolal, aj keď vedeli, že ja... museli vedieť... že ja...“
„Tým si nie som taký istý, ale určite sa ti čoskoro ozvú. Ak im na tebe záleží, budú sa zaujímať, ak nie posunieš sa dopredu a nájdeš si nových priateľov. Zo všetkého najviac asi potrebujú čas, aby dokázali prijať tvoje vysvetlenie.“
„Nemám čas, čo ak to nikdy neprestane... čo ak už nebude taká ako predtým...“
Bola v bezpečí, teraz už áno, ale stále neverila tomu, čo všetko urobila, len kvôli tomu plánu. Ako ďaleko v rámci toho dokázala zájsť. Už to v nej nebolo, všetka tá odhodlanosť bola preč, násilne vytrhnutá a pošliapaná tým, všetkým čo musela zniesť.
Deucalion bol s ňou, časť z nej prežívala spokojnosť, kvôli prítomnosti partnera, kvôli jeho dotyku, ale tá ďalšia sa zmietala v pochybnostiach. Bolo toho toľko čo si ešte potrebovala sama so sebou vyjasniť. Rozpoltenosť jej lojality jej priniesla veľa bolesti a zbytočného utrpenia.
Teraz si už nebude musieť vyberať. Nech to s ňou dopadne akokoľvek, tie veci možno neznamenajú to, že domov už nemá, možno to znamená to, že nový domov práve získala. Potrebovala si túto teóriu okamžite overiť.
„Môžem ostať s tebou ja... môžem sa spoľahnúť, že...“
„To sa ma ani nemusíš pýtať. Predpokladám, že počas týchto dní si pochopila, že sa veľa vecí zmenilo, aj čo sa týka mňa... Som ochotný pristúpiť na isté kompromisy.“
Spôsob akým to hovoril v nej opäť vyvolával akýsi nepríjemný pocit, že niektoré dôležité informácie o tejto veci si jej partner necháva pre seba. Tichá dohoda medzi ním a Derekom ju znepokojovala viac, než otvorené nepriateľstvo. No bolo jej jasné, že o tejto veci s ňou hovoriť nebude, označil by to za alfa záležitosti, netýkajúce sa jeho partnerky. Preto radšej prešla k tomu, čo ju takisto veľmi zaujímalo. Jej partner sa na ňu totiž díval.
„Tá šamanka, ona ti vrátila zrak, však? Teraz už vidíš... tak ja... obávala som sa, že...“
Vyzerala dosť zničene, to zaklínadlo sa na jej podpísalo, keďže bola jeho hlavným šíriteľom, tušila, že potrvá ešte dosť dlho, kým sa jej telo z toho spamätá, momentálne vyzerala ako osoba zničená po ťažkej chorobe.
„Urobila to, na čom sme sa dohodli. Dostala za to svoj diel, a ja som bol nútený ustúpiť. To kúzlo si vyžadovalo, aby som prekonal sám seba... Nebolo to ľahké a nebude to nikdy natoľko stabilné, aby som mohol vidieť všetko úplne bez obmedzení, ale aj teraz, keď ťa mám možnosť vidieť, nič sa nemení na tom, že si moja partnerka, môj vlk to tak chce a ja tiež...“
§§§

ETHAN
„No tak, nemôžeš ma...“ smial sa Danny.
Ethan  mal možnosť pozorovať ako vlk jeho brata skočil na partnera, oblizol mu tvár a chvíľu sa s ním len tak maznal. Pôvodne chceli ísť do školy, ale akosi sa nedokázali pohnúť... a nájsť ten správny smer.
Aiden tlmene zavrčal, keď ho Danny objal okolo krku, neurobil to preto, že by mu partnerova prítomnosť prekážala, práve naopak, bolo to varovné zavrčanie pre všetkých, ktorí by sa pokúsili ich od seba odtrhnúť.
Jedine on mal dovolené sa s nimi chvíľu hrať. A hneď aj využil príležitosť. Ľahol si do trávy k nim.
Pohladil brata a stiahol na seba svojho partnera, ukradol si bozk, a keď cítil, že už tých dvoch nedokáže zvládnuť, nechal sa pohltiť ich dobiedzaním a oboch si ich privinul k sebe.
„Tak tu ste...“
Niekto sa nad nimi nakláňal a oni sa od seba okamžite odtiahli. Aiden a Ethan nespokojne hľadeli na Allison.
Ako lovkyňa im riadne prekážala, ani ako vlčica nepôsobila práve najdôveryhodnejšie. Stále sa obávali, že na nich vytiahne nejaký pomerne bolestivý nástroj. Možno práve preto sa Ethan presunul do obrannej pozície a Danny musel držať Aidena, aby po nej neskočil. Neskončilo by to dobre, ani pre jedného z nich.
„Čo chceš...“ opýtal sa Ethan.
„Harris ma za vami poslal... Trvá na tom, aby ste prišli na hodinu, pokiaľ nechcete, aby vás nahlásil riaditeľovi...“
Odkedy mal ten učiteľ vlčie zmysly, nenechal si ujsť príležitosť ako im dokázať ako im dokázať, že aspoň v istej oblasti má nad nimi moc. Takisto bolo zjavné, že teraz do školy dochádzal, preto sa jeho zvyčajná nálada ešte viac zhoršila. A keďže doma nemohol veľmi rozkazovať, všetko si to rád vynahradil v triede.
Vlkolaci patrili k bytostiam, ktoré sa veľmi rýchlo pozbierajú z prežitých útrap, preto škola pokračovala podľa plánu, akoby sa nič nebolo stalo. Len ľudia pôsobili tak trochu otrasene kvôli tomu všetkému čo zasiahlo aj ich. Nebyť upokojovania so strany šerifa, zrejme by sa napokon naozaj obrátili proti nim, ale Stilesov otec už vedel, ako to chodí a našťastie to dokázal pomerne dobre zvládnuť. Čo však neznamenalo, že si ešte nebudú dosť dlho zvykať na niektoré veci, ako napríklad na to, že im niekto môže niečo prikazovať.
Dvojčatá a Danny na svoju spolužiačku vrhali nespokojné pohľady.
„Už ideme...“
Pozbieral šaty svojho brata a vložil ich do rúk Dannymu. Partner ho odviedol ďalej od Allison, aby sa mohol premeniť.
Ethan z nej nespúšťal zrak. A dával pozor, aby sa k nim náhodou nedostala. Stále jej nedôveroval.
Deucalion mu povedal, že napriek svojej premene, nebola spárená so Scottom. Niečo také mu údajne nedovolila. Ešte nepatrila k partnerom, a nevyjadrila sa ani, či sa stane členkou pôvodnej svorky alebo nie, preto bola zatiaľ pre všetkých len súčasťou rodiny Argentovcov. Otec jej dovolil, aby sa opäť k nemu nasťahovala. Už bola o niečo pokojnejšia ako predtým, ale ani tak zrejme ešte všetko nebolo v úplnom poriadku. Jej starý otec patril do alfa svorky a na prekvapenie všetkých, to unesené dievča napokon ostalo bývať uňho, v jeho novom dome, údajne by sa mala stať jeho partnerkou, ale ich vzťah poburoval všetkých na okolo, viac než natoľko omieľaný pár Lydeucalion.
Chris Argent nedovolil, aby otec ostal u nich doma.
§§§
Po dvoch rokoch...
DANNY

„OP to je to najhoršie obdobie, aké len môže byť...“
Lydia si položila notebook na kolená. Nepochybne kontrolovala, či nemá nejaké nové správy do svojho partnera.
 „Mne to hovor. Dvojčatá ma ani na chvíľu nenechali na pokoji. Ešteže, Ethan vzal von svojho brata, lebo inak by som sa zrejme ani nevyspal... A moje telo musí byť okej, keďže ma čaká ďalší zápas...Čo Deucalion? Ako si ho držíš od tela? Mohla by si mi niečo poradiť?“
„No neviem, či je vhodné, aby som ti o tom hovorila... ale .... Boli sme v kuse na sebe, včera, aj predvčerom, ale dnes musel odísť, kvôli nejakému problému s Kali, ale sľúbil, že mi napíše...“
„Aký asi má tá potvora problém...“
Ozvalo sa pípnutie, Lydia si prezrela správu, odpísala a venovala mu spokojný úsmev.
„Zdá sa, že Kali chce ďalšie mláďatá, ale Harris to odmietol tak ho... no...“
„Znásilnila ho pred celou svorkou?“ typoval Danny.
„No už to tak bude... Zdá sa, že Kali nie je schopná to tam teraz ustrážiť... ani Ennis si s ňou nevie poradiť...“
„Koľko že to majú už detí?“
„Štyri.“
Za iných okolností by mu to pripadalo smiešne, predstavil si ako Harris zúfalo uniká pred nadržanou vlčicou. Aj by sa na tom pobavil, keby nezažil niečo podobné len pred pár hodinami.
„Keď už hovoríme o problémoch s OP... Je pravda, to čo som počula, chlapci tvrdili, že ste nikoho nechceli pustiť na internát... A bolo odtiaľ počuť vrčanie...“
„Tak to mi ani nespomínaj.“
Nechcel sa  pred ňou zmieňovať o tom, čo bolo skutočnou príčinou jeho rozpakov. Ukázalo sa, že jeho pokus o premenu do úplnej podoby pomocou duvlka sa vydaril, ibaže vznikla menšia komplikácia, duvlk bol duvlčica, ako sa o tom presvedčil, hneď ako naňho Aiden skončil a...
Radšej si ešte raz odpil, aby nemusel myslieť na to, ako zúfalo poskakoval po ich internátnej izbe.
Ethan sa mu pokúsil pomôcť, ale to nič nemenilo na tom, ako sa v ňom jeho skvelý brat zasekol. Museli počkať, kým sa neurobí, inak to nešlo von bez toho, aby nedošlo k vážnym zraneniam. Neskôr volal Stilesovi, aby od neho zistil, ako je to s tým polovičným meničstvom. Dozvedel sa, že jeho nová vlčica môže byť tehotná, čo mu ani trochu nevylepšilo náladu. Poriadne kvôli tomu Aidenovi vynadal. Veštecké kocky našťastie žiadne nové potomstvo nepotvrdili, no začínal mať také podozrenie, že Aidenovi vyhovuje to, do akej podoby sa dostal jeho fyzický duvlk. Tým medzi nimi padli aj tie posledné zábrany.
„Trochu sme sa hrali...“ pripustil neochotne.
„Jasné...“
„Keď už hovoríme o tom... Ty a Deucalion... kedy plánujete deti? Predpokladám, že až po škole... či...“
Lydia sa rozkašľala.
„To nemyslíš vážne!“
„Poďme radšej von... baviť sa... nebudeme tu predsa sedieť...“  navrhol Danny.
„Ďaleko asi nezájdeme, keďže je OP. Priveľa nespárených vlkov vonku by mi mohlo spôsobiť problémy a tebe tiež...“
„Takmer som na to zabudol...“ bolo príjemné ju chvíľu aspoň naťahovať, aby si nebola sebou až taká istá. No v tejto veci mala pravdu.
Aiden by určite zúril, keby na ňom ostal pach, nejakého náhodne prechádzajúceho vlka.
Bolo omnoho lepšie ostať u nej a čakať, kým OP prestane pôsobiť.

 Poznámka:  Bonusy mám opravené 21/21, takže na pdf sa intenzívne pracuje. Nastávajú posledné úpravy.