27. 10. 2014

Dualmancia (zmena termínu) + Info o Rowle + Pottermore

Poviedka sa napokon objaví už 30.10, keďže na Halloween, plánuje môj poskytovateľ netu, dajaké opravy, a neviem no, síce píšu, že to nebude dlho, ale na to sa radšej nespolieham. 
Preto bonus radšej nahodím o deň skôr. 
Inak dozvedela som sa, že Rowlingová na halloween chystá nejakú poviedku o Umbridgeovej (vraj by to malo byť niečo doplňujúce k jej postave, mohla by prezradiť prečo je taká aká je, mňa by to zaujímalo, aj keď ju nemám rada, ale určite za tým bude nejaký príbeh) a mala by sa objaviť na stránke Pottermore. (momentálne tam veľmi nechodím, ale kedže som počula, že uverejňuje nejaké doplňujúce veci, tak asi začnem) no nestíham čítať a tak, lebo veľa píšem, takže mi to došlo až teraz, nuž...

+ všimla som si, že jedno dievča preložilo ten článok, kt. sa tam naposledy objavil. 
S názvom citujem: "Členovia DA opäť spolu na svetovom pohári v metlobale."
Nájdete ho tu
 prípadne ešte tak český pottermore

hodnotenie