15. 12. 2014

O aktualizáciách



Nuž tento týždeň aktualizácie vôbec nie sú isté, lebo sa cítim divne na žalúdok a dakus sa mi aj motá hlava a tak. Nie neprejedla som sa ani nič podobné... ale nie je to dobré...
Momentálne som jedla a cítim sa, akoby som zjedla pár tehál... takže neviem no, ako to bude... štve ma to, ale čo sa dá robiť... 
Takže v prípade, že by sa nič neobjavovalo tak to znamená, že na tom nie som dobre... a môže sa to stať za nič neruším, teda dúfam, že mi bude  lepšie, ale zatiaľ to tak nevyzerá a  človek nikdy nevie, tak také malé varovanie nezaškodí... 
Zvláštne je, že sa mi aj tak chce písať, lebo pri písaní na to aspoň nemyslím, že sa cítim divne, ale neviem nuž pre každý prípad to sem píšem, keby niečo...

Štve ma to, lebo sa chcem cítiť dobre a ani som nič také nerobila čo by mohlo spôsobiť takéto ehm... stavy, takže neviem nuž.

Držte palce.

zdraví vás

Merope Merzmer.