14. 2. 2015

Otázka týkajúca sa fanfiction

Chceli by ste si prečítať, moju úplne prvú fanfiction, ktorú som kedy napísala, teda to úplne, úplne prvé akoby čím to celé šialenstvo začalo?
Keďže upratujem svoje blogy a poviedky dávam dokopy, začala som aj o tom uvažovať...  I keď bola som vtedy tak trochu iný človek než teraz, čo je pochopiteľné...

Teda bolo to vtedy ešte pod iným menom a keďže no nezačínala som slashom ale het vecmi, keďže človek sa nestáva slashiarom hneď, aspoň v mojom prípade to tak nebolo...
A bola som vtedy ešte tínedžer a mladšia... :D

A nič by som neupravovala, dala by som to na čítanie, také aké to vtedy bolo... nuž mám pár takých počinov, sem sa síce nehodia, ale mám ich inde...  jednou z nich je aj moja úplne úplne prvá fanfiction poviedka... (ktorá ešte nebola slash, lebo vtom čase som akosi ani nevedela, že dačo také existuje, teda čo sa týka poviedok, nuž človek niekedy musí byť aj nevinný...)

Poviedka je samozrejme s Lordom Voldemortom :D ako inak... :D i keď no... je to het...