29. 3. 2015

O blogu a tak...



toto je jeden z tých nebezpečných článkov, ale pre mňa dobrý, lebo sa potrebujem niekde odreagovať, čiže čítať len v krajnom prípade ak vôbec...







Nuž nerobím napokon na Veľkú noc nič špeciálne, teda ani špeciály, len normálne poviedky... 
Aj keď som plánovala jeden snarry špeciál, ale nemám na to v danej situácii vôbec náladu... a nechcem, aby si to zlízli chudáci hlavní hrdinovia... si to nezaslúžia... :D 

Poviedky by snáď mali byť teda, asi to jediné ma na tom bude baviť...

pokiaľ budú doma všetci, tak to bude na... no nechcem povedať na čo, nechcem skrátka s nimi byť...
Sme spolu tri dni a najradšej by som všetkých... no... a viete asi čo ešte.... 

Nechcem takú Veľkú noc, nechcem sa báť, že poviem niečo nevhodné a druhá strana mi to bude vyčítať.
už dosť sa bojím iných vecí. 
 
Nemám nič proti Veľkej noci, ale proti tomu, čo sa deje, už fakt niečo mám... a práve teraz pretiekla posledná kvapka mojej trpezlivosti, a keby mi niekto dal do ruky korbáč, asi by som vedela čo s ním urobiť, a to nie som chlapec...
Viem, že robím chyby a neviem sa úplne vo všetkých situáciách zachovať úplne strategicky a správne, ale už nechcem byť tu nejaký prostredník, alebo štít niekde uprostred na ventilovanie si osobných pocitov...

Ja tu už proste pre nich nie som...

Neexistujem pre nich.
A Veľká noc tiež nebude... teda aspoň nie čo sa týka mňa...
jediné čo chcem je mať pokoj a keďže to nepôjde, tak jednoducho nebudem sa na ničom zúčastňovať ani nič nikomu hovoriť...

Nuž celá táto hrozná aféra začala tým, že matka sa začala sťažovať na otca, mne tak som jej povedala, nech to hovorí jemu, že ja nebudem robiť prostredníka a povedala som jej, že keď ona povedala jemu niečo, čo som jej povedala ja, on kvôli tomu na mňa vyletel a len dve hodiny sa so mnou hádal a povedala som jej, nech mi dá s ním pokoj a nech jemu nič o tom, čo som jej teraz povedala nehovorí a ona, že áno, že jasné, nič mu nepovie, o pár hodín zas on na mňa kričí, za to, že som uľavila svojim pocitom a povedala som to, čo som pôvodne nechcela hovoriť, a teraz tu po mne kričal, že keď ona neprestane hovoriť jemu, že mi ubližuje, alebo čo že jej takú tresne... skrátka no... (vyhrážky) pred veľkou nocou... akože kašlem... už ako tak som zniesla to, že hádky sú, ale toto...
A to všetko je tým, že som akoby prostredník, ale ja prostredníka už robiť nebudem... 

Dávam preč Veľkonočnú výzdobu a hotovo.