27. 3. 2015

Rodičovský problém

zábava opäť graduje a vždy pred sviatkami to vypukne, to by som potom tie sviatky najradšej niekam poslala...




Ehm, zas ma jedna strana ťahá do toho rodičovského problému, nuž bránim sa teda riadne, len nechápem, prečo niekto nerozumiem slovám, nechcem o tom hovoriť, nechcem to riešiť, lebo sa z toho zbláznim, myslím, že to stačí na to, aby bol pokoj, ale nie...
Dávam jasne a rozumne najavo, že ma to rozhodí... 
Zas ma treba do toho ťahať, aby mi preskočilo... 
Mrzí ma, že niekto trpí, ale ja trpieť nechcem, lebo ehm... som dosť krehká a rozbitná a všetko si moc beriem, takže to pre mňa nie je dobré... 
hneď sa rozbijem a už sa len tak neposkladám, keď ma to chytí...
A keďže sa opäť chystám pomaly zbavovať extra super fóbie, na čo potrebujem mať menej stresu, tak ma moc teší, táto posadnutosť amantom, či jak to nazvať...
Nechcem sa skrátka hrabať vtom bahne a je mi jedno, či je to priateľstvo, milenecký vzťah alebo čitateľský krúžok.