9. 5. 2015

Asi pauza chvíľku


 možno pauza, možno len technická prestávka a možno nič výnimočné, len šialený žalúdok, ktorý nerád je...



 Chcela som robiť vydanie Profesor Potter celkové a mala som v pláne začať písať Pradiarsku uličku dnes aj opraviť niečo z toho starého, no chutil mi obed, a keďže do mňa stále hustia, že mám zjesť viac, dala som si trošku viac, ale nie veľmi výrazne a aj mi to chutilo, na čo môj žalúdok práve zareagoval nie moc dobre... takmer akoby som mu vyhlásila vojnu (Pričom to bol len malý kúsok na viac...)
Korektúru aj tak odkladám, teda neskôr to dobehnem...

Uvidím teda, ako sa budem cítiť, zatial asi tak, akoby som zjedla kameň nejaký a pritom to bolo mäkké a fajné a fakt len o kúštik viac... ehm... budúci týždeň ma očakáva, vraj že doktorka, takže ehm... ale i tak...nech mi radšej dajú pokoj, lebo potom to dopadne takto...
Keby náhodou som to nestihla, dopísať Pradiarsku tak bude, keď sa budem cítiť lepšie... teda...neviem, zatiaľ je to také... že ani sama neviem, čo to znamená... dúfam, že nebudem veď -viete-čo... jednak to neznášam a potrebujem jedlo skôr tráviť, to by už bolo ehm... dosť cez...

Samozrejme zas bola dnes aj debata o mame, lebo si šla kúpiť veci do lekárne a vrátila sa neskôr, zas bola prednáška o tom... že je kurva, i keď to s tým nič nemá... skrátka nie dobrý deň to je... ale i tak...a že nemala byť svadba a blá blá blá... počúvala som na pol ucha a povedala som len toľko, že s tým nemôžem nič urobiť...

A vlastne už viem aj prečo to píšem, lebo ma baví písať aj o živote... bez nejakých ďalších hlbších úmyslov...

No aspoň som dorobila ten lapač snov, ktorý som si chcela urobiť, nie je nič extra, trochu divý a urobený skôr voľným štýlom...