8. 6. 2015

Dnes pauza


 neviem prečo musím prejsť takým bojom, si pripadám ako Gandalf, keď skočil do priepasti s tým Balrogom a poradiť si s ním iste nebolo ľahké, môj osobný Balrog takisto stojí za to... a má riadne ťažký zadok.
 Čítam pána prsteňov to preto tá ehm... poznámka o Balrogovi...


Dnes vyhlasujem pauzu, lebo mi bolo lepšie, ale žalúdok mi  opäť  nerobí dobrotu, i keď je to pravda, že som sa cez víkend zas dosť nastresovala, nie mojím pričinením, proste som sa aj strašne zľakla a tak, že čo sa stane... (Nebudem zachádzať do podrobností, ale práve hodinu po jedle ma strašne no... nemala som pokoj a bola som vo veľmi veľkom strese z toho, čo bude...) Nie je teraz dobré, aby som čelila takým veciam, no ale niektorým osobám, to skrátka asi nevysvetlím... (I ked súvis s mojimi ťažkosťami sa nepotvrdil...)

A i keď sa nič nestalo, tak ma to dosť... rozrušilo, mám momentálne dosť slabé nervy, veľmi som sa zničila, neviem ani čím... Moja ochranná vrstva je preč a teraz som už len ten citlivý jedinec pod ňou... Stačí ma len trošku pichnúť a je to... a už...

Nuž zatiaľ som ku doktorke, nešla lebo som zbabelec, proste... nemám odvahu tam ísť... jednak jej moc neverím, raz tvrdí, s úsmevom, že mi nič nie je potom, že možno dačo... a ja som z toho akurát tak na nervy padli aj slová o tej hadičke... no proste, nechcem hadičku...

Tá hadička, to si neviem predstaviť, proste mám z toho hrozné obavy, prišlo by mi tam zle, ešte skôr než by k tomu vôbec došlo, a asi by som to ani nedovolila, proste som na isté veci citlivá a hadica v krku je jednou z nich... Súvisí to s istými staršími záležitosťami, ktoré nechcem moc prebúdzať... k životu...

(I keď čo sa týka žalúdka vraj je to zatiaľ najspoľahlivejšia metóda či čo... ) Niektorí tvrdia, že to akože nič nie je, ale neviem, no ...mne sa nezdá, že by to nebolo nič... keď to všetci nenávidia a obávajú sa...
 
Pričom by ma asi porazilo, keby som si to "vytrpela" (v úvodzovkách, lebo mi povedali, že to nebolí ani nič také... len že je to nepríjemné, čo mi stačí) a potom by mi povedali, že nič nenašli, ako pri tých testoch predchádzajúcich... To by ma fakt dostalo... začala by som asi fakt hrešiť, teda potichu pre seba, i keď to nemám veľmi vo zvyku...

I keď niečo iste dodrbané mám, to viem... nech si hovoria čo chcú niečo proste nefunguje...  Systém je systém, keď niečo nejde, tak darmo budú tvrdiť, že to ide...

Čiže zatiaľ som ničím nepohla, a neviem no... teraz mi bolo nejaký čas dá sa to tak povedať, že lepšie, ale dnes je to zas o ničom, teda jedla som, ale nemala som z toho ktovieaké "potešenie",  keďže mi je tak na pol  nie práve najlepšie...

Mala som dni, keď mi bolo 100% dobre, to som bola ako v eufórii, skrátka to bol úplne iný život, teraz som zas ako s reťazou na krku... 

Ja viem, že by som ehm.. mala dakde ísť a tak, ale jak sa k tomu donútiť, dobrovoľne nepôjdem... teda... už som aj bola odhodlaná, ísť dakam, ale zas keď mi bolo lepšie, nechala som to tak... Teraz je to zase v ťahu, ale i tak ... neviem si predstaviť, že dačo také dovolím so sebou urobiť...


Poznámka trochu veselšia...
Kniha je fakt skvelá, úžasná, podarila sa, veľmi som spokojná napokon...
Určite v budúcnosti budem chcieť aj ďalšie... teda pokiaľ k tomu bude priestor, ale inak... som z nej nadšená...