5. 7. 2015

Aktualizácia počas horúčav + o žalúdku + moja teória



 o aktuálkach a iných veciach



O Aktuálkach 

Nuž môže sa stať, že bude taká všelijaká, lebo akosi sa počas horúčav  cítim trochu horšie, takže keď sa niečo objaví, tak to znamená,že sa to dá, ale keby náhodou sa vyskytla nejaká dlhšia pauza, tak je to kvôli tomu...
Keď sa nevyskytne, tak sa nevyskytne, píšem to sem len pre prípad ...

O mne

Inak čo sa týka toho žalúdka, tak ešte mi treba jeden rozbor, kt. som ešte nedodala vzorky, nemala som na to šťastie, takže to ešte nejaký čas potrvá... ale na prvý pohľad žalúdok vyzeral dobre (čo však neznamená, že sa aj cítim dobre), teda... a i keď vznikol menší trapas, tak sa už s tým dajako vysporiadam, nuž čo sa dá robiť, bez toho to proste nejde, aby sa nejaké veci okolo toho neodohrali...
No pokiaľ to nebude tá fyzická príčina, mám isté typy, teda čo to môže byť... a nebudem musieť ani dlho hľadať čo ma to tak asi štve...

O mojom probléme s jedlom 
Moja najnovšia teória

A je dosť možné, že sa mi v istej obmene vrátilo to isté, čo sa mi spustilo, ked som mala stres zo školy, ako hovorím, no nemohla som tam jesť.... bolo to akosi fixované na tú budovu školy a na jedáleň, mohla som jesť iba doma, teraz zas nemôžem jesť doma...
+ takže v prípade, že by to fakt nebolo nič fyzické, nebudem mať problém nájsť ten zdroj problému, lebo ehm...  raz mi bolo vyčítané aj, že istú vec málo prežívam, teda ešte v minulosti, keď mi jedna škola nevyšla a ja som prišla domov, akože v pohode, teda nie zas s úsmevom na tvári, ale tak vyrovnaná s tým, že je s istou vecou proste koniec a že to ďalej netreba nafukovať, čo samozrejme nie je dôvod na to, aby ma niekto pochválil, ale vtedy som mala omnoho lepší pancier a ani ma to až tak nezasiahlo... no to asi nebolo dobré, lebo mi bolo vtedy vyčítané, že si z toho nerobím nič, tak som sa teraz tak naprogramovala, že si zo všetkého robím až príliš moc vedu...  Ale mne bolo samozrejme to ľúto aj vtedy, ale mala som ten taký svoj ochranný múr, cez ktorý som to proste bola schopná nejako nebrať až tak smrteľne vážne... Chcem naspäť ten svoj pancier...
Samozrejme nedávno potom, som to už vážne brala, vtedy ma zas chytilo to, že som mala zrýchlené srdce pre zmenu... čo však prešlo, keď ma nechali tak... a teraz nuž... už dopredu využívam čakanie na to, aby som zvážila aj všetky ostatné možnosti, a keby to aj nebolo len tým, tak aspoň budem mať prehľad čo ma štve, a čo chcem odbúrať preč... Pretože tak či tak ma tie veci štvú, či to už má vplyv či nemá...