24. 7. 2015

Zakázaný vzťah + Botticeliho anjel (info)


rozbieham postupne aj korektúru Zakázaného vzťahu 
keďže stále ešte trvá ten bláznivý nápad, že to budem niekam posielať a raz ked som to už sľúbila tak musím teda... dodržať slovo...  (keď nič tak už aspoň sranda bude...)
zatiaľ dávam k dispozícii len Denník z opráv. 
papierovo som opravila prvú kapitolu, chystám sa ju opraviť aj vo worde teda,  keď sa oklepem z tých horúčav, aby mi zas niečo podstatné neuniklo.... 
a keďže mi ten boj s teplom berie všetku energiu, tak to tak aj vyzerá...
každopádne predbežný koniec určite prejde úpravou, lebo s tým predbežným nie som spokojná, no to ešte nejaký čas potrvá, kým sa k tomu dostanem...

Opravujem aj Botticelliho anjela, keďže niekedy v septembri chcem dať urobiť jeho tlačenú verziu a ešte sa budem hrať s dizajnom knihy... ak mi to počasie dovolí, momentálny stav korektúry je 4/11