3. 9. 2015

Kniha a e-kniha Botticelliho anjel




o Anjelovi, o knižnej a e-bookovej verzii...




 O korektúre

Dorobila som korektúru poviedky Botticelliho anjel. (samozrejme len vlastnú, lebo nemám nikoho na opravu svojich vecí)
Každopádne text je už hotový, teda aspoň natoľko, aby som mohla pristúpiť k fáze 2.

E-book/tlačená kniha
Pre čitateľov bude vytvorený klasický e-book, do čítačky prípadne do pc alebo tabletu...
Tak ako zvyčajne. (A bude poskytnutá na stiahnutie)
pošlem  návrh na spracovanie teda do podoby knižnej, chcela by som opäť formát A5 ako bola Otcovská láska.
Dá sa to tak povedať,že základ pre pdf už mám urobený, no ešte to chcem trochu upraviť, aby to ešte viac pripomínalo knihu...
(Samozrejme, keď sa podarí, tak vám ju ukážem ako OL, v takom krátkom videu, prípadne pridám fotku... a budem písať aj o priebehu, a tak... :D
Táto kniha bude takpovediac v čierno-bielej verzii, teda dá sa to tak povedať, že by tam mala byť aj sivá farba, ale inak... to tak vychádza, dúfam, že sa mi to podarí a že mi to urobia také, aké to chcem, lebo plánujem písať tam, odkiaľ som mala OL, lebo jednak je to blízko a aj keď im to dlhšie trvalo, dá sa tam normálne zájsť a prevziať si to bez problémov...
Teším sa na to, beriem to ako svoj nový projekt...

V čom pokračujem
Pokračujem v korektúre Zakázaného vzťahu, aby sa dal niekam poslať... aj keď som opäť zvažovala či to robiť, či to nerobiť, nuž urobím to, už len preto, aby bola zábava a urobím to aj keby to bolo odmietnuté zas s inou knihou proste, vzdávať sa netreba, lebo človek nikdy nevie... a aj keby to nemalo žiadny efekt v podstate za to človek nič nedá, keďže sa už rukopisy nemusia tlačiť a posielať poštou. (A aj vtedy to ľudia skúšali, maily sú omnoho pohodlnejšie a nie je problém, takže to fakt skúsim, teda, keď dôjdem do konca toho projektu... Tak sa dočkáte aj infa o takýchto ehm... vtipných pokusoch, od ktorých nič neočakávam, len skrátka si myslím, že treba skúšať a hotovo... za skúšku nikto nič nedá...)