3. 11. 2015

Hľadá sa beta reader





Hľadám sa beta-readera, ktorý by bol ochotný pomôcť mi pri oprave mojich poviedok.
Keďže vidieť chyby po sebe je dosť ťažké a mám veľa poviedok, nejaká pomoc by sa mi zišla, aj kvôli tomu, že si rada nechám robiť tlačené knihy a tie keď sú s chybami tak to nie je ono a človek sám po sebe chyby proste nevidí... 

Podmienka
Dobrá znalosť slovenčiny nevyhnutná. 


žánre:
hlavne slash, poviedok je veľa, pokojne sa z nich dá vybrať...
ale pokiaľ by prípadní záujemca/covia zvládli aj het tým lepšie...(ale nie je to podmienka)
Momentálne po sebe opravujem jednu het poviedku, keby mal niekto záujem pomôcť priamo s ňou bola by som tiež rada Volá sa Vtedy som mala ten pocit (pár Tom Riddle/Myrtla)

V prípade záujmu ma kontaktujte buď rovno v komentároch alebo mailom.
meropezmeropesveta@gmail.com