23. 12. 2015

Ľadový princ






postavy: Harry Potter, Severus Snape...
obsah:  Harry konečne stretáva Snapa
varovanie: pokračovanie drabblov Snehové vločky, Mráz

poznámka: toto je aktualizácia na štedrý deň, dávam ju sem vopred, aby tu bola už vopred pripravená.... 


  
http://meropesvet.blogspot.sk/p/advetny-kalendar.html


„Počkajte... ja...“
„Vy čo, Potter?“
Pevné zovretie mužovej ruky ho zanechalo bezbranného. Za sochou ľadového princa skutočný princ našiel jeho.
Práve, keď začalo snežiť...
Jeho želanie sa stalo skutočnosťou, skôr než čakal. Našiel ho... Našiel ho... všetko v ňom kričalo, že...
„Prečo ma hľadáte, čo chcete... prečo neprestanete snoriť vo veciach, ktoré vám neprislúchajú...“
Pohyboval sa často v nebezpečných vodách, na okraji, na miestach, kam on sám nepatril v tých bočných uličkách plných doznievajúcej temnoty. Riskoval, tak často ako len mohol, len aby na seba upriamil jeho pozornosť, len aby mal možnosť sa s ním stretnúť, aby už viac nebol len tým tieňom, ktorý ho stráži.
Vedel, že tým len bude priživovať jeho hnev, no nemohol inak, musel
„Mrzí ma to, pane, ja som len chcel, vidieť vás...“ jedna z jeho rúk sa dotkla jeho, uzavrela kruh.
Bol stiahnutý ďalej od tieňa, ďaleko od tých nebezpečných očí, ktoré ho hľadali v tme.
„Aký je dnes deň, Potter?“
Rozmýšľal.
 „Štedrý večer, presne rok potom prvom, po tom prvom, kedy ste tu už neboli...“
„Mali by ste byť so svojou priateľkou, s vašimi priateľmi, s kýmkoľvek, len nie tu... uvedomujete si čo všetko riskujete...“ pošepol mu, jeho hlas cítil tak blízko, keď ho držal v zovretí, keď ho chránil pred nimi, cítil tú istotu, ktorú nikde inde nenachádzal, to šťastie, ktoré bolo preňho tým najväčším darom.
„Môžu vás tu zabiť, hlúpy chlapec, čo ste si mysleli, mysleli ste vôbec...“
„Myslel som len na to, aké to bude, keď vás opäť uvidím, myslel som na to, čo by som chcel urobiť... Nemám priateľku, pán profesor, nebolo by to správne, keby som  sa vrátil k nej a pritom myslel na...“
„Mlčte...“
„Nie, nemôžem mlčať, musím vám...“
„Nie, Potter, tu nie...“
Poslúchol. No neodpustil si pár rýchlych bozkov, ktoré hovorili za všetko a rozprúdili v ňom teplo.
„Výborne, Potter, predpokladám, že práve teraz je vašou prioritou urobiť niečo také, kým pre mňa je dôležité, aby ste prežili, o tom sa ešte môžeme pozhovárať, najlepšie u mňa doma, prijmete dnes moje pozvanie...“
„Áno, pane...“ súhlasil okamžite a nevedel si predstaviť krajší dar, než môcť to vysloviť. „No bol by som rád, keby sa to netýkalo len dnešnej noci...“
„Stále drzý ako...“
„Pán profesor, nehnevajte sa na mňa, len chcem, aby ste pochopili, že...“
„Iste, Potter, ja to chápem,  ako chcete, osobne dohliadnem na to, aby ste sa viac nevrhali do podobných dobrodružstiev...“
Bol postrčený viac dopredu, uvedomil si, že jeho prenasledovatelia sú aspoň nateraz preč a všetko sa mení vo víre farieb.
Odišiel s ním, s tým pravým princom.  
Tie pravé Vianoce konečne nastali aj preňho.