24. 4. 2016

Celé kapitoly a wappad



Stále som rozmýšľala nad tým, ako to urobiť aby niekde boli aj celé kapitoly, no vkladať to na blog mi príde nezmyselné teda, opäť tak mám odteraz už aj účet wappad, kam postupne budem vkladať všetko, teda po kapitolách už celých... uvidím ako sa mi to teda bude páčiť, keďže na blogu uplatňujem to kúskovanie, tak na wappad by som to potom skladala akože do celku a dala link, typu celá kapitola, ak niekomu prekáža to kúskovanie, tak by si mohol to čítať celé...
No neznamená to, že opúšťam svoj blog, ani nič podobné, berte to len ako taký prehľad :D 

môj účet zatiaľ vyzerá takto  
Bude to vyzerať asi tak, že nebudem dávať odkazy na všetky kapitoly vo wappade len hlavnú stránku poviedky.
A tam už bude všetko, postupne.
Bude to vyzerať asi takto pri každej poviedke

(celé kapitoly) 

pokračovanie článku