1. 6. 2017

Voldemortov dodatok 2. časť

Jeho manželka pochopila, čomu práve musel čeliť, veľmi dobre rozumela tomu, čo znamená jeden z tých jeho temných pohľadov. Jej zjavná žiarlivosť bola svojím spôsobom upokojujúca, stále to s ním nevzdala. Možno to bola radosť, možno skutočne niečo cítil, keď sa k nemu vrátila. Nevedel to s určitosťou potvrdiť, no chcel, aby si to myslela, aby ich životy boli darmi pre ňu, preto dovolil Myrtle, aby to urobila, aby ich poslala preč, aby tentoraz zvíťazila Ona.

Poznámka: Som smutná, ale zároveň aj šťastná, že som dokončila túto dá sa povedať, že druhú knihu  o Myrtle a Tomovi. Je to prvá poviedka, ktorú som takpovediac dokončila v stave ohrozenia, agora som mnou máva, takže som takmer neverila, že a to vôbec podarí.  Písanie však milujem a nedám si ho úplne vziať a bodka.
Ďakujem všetkým, ktorí si túto poviedku prečítali a venovali jej svoj čas.
Zvláštne poďakovanie patrí Farah, za to, že ma takpovediac inšpirovala  k tomu, aby som sa odvážila písať o tomto páre. A takisto aj Petrike za komentáre, ktoré ma vždy povzbudili, aby som napriek problémom so sebou, pokračovala.
Plánujem samozrejme urobiť knihu (tlačenú), ale to ešte potrvá a bude dosť hrubá, keďže som zväčšila písmo, aby sa lepšie čítalo, takže obrázky do nej moc neplánujem.