13. 2. 2008

7. kapitola Bolesť spôsobená láskou (Utiecť)







pár : DM/LM 
incest

hodnotenie




Severus Snape zložil chlapca na posteľ a okamžite začal ošetrovať aspoň tie najzávažnejšie zranenia. Všimol si pár poriadne veľkých podliatin v blízkosti rebier.  A takisto aj typické zranenia, spôsobené pádom.

Chlapec stále dýchal s dosť veľkou námahou a bolo možné, že má aj viaceré vážne zlomeniny. Na hrudníku mal takisto ranu, spôsobenú dopadol na kameň, ktorý sa povaľoval na chodníku. Zjavne ho zachránila len náhodná mágia, ktorá sa občas ešte mohla prejaviť, hlavne u mladších čarodejníkov.
Všimol si, že chlapec má na rukách obranné zranenia, akoby sa pokúšal s niečím bojovať.
Bledý aristokrat zatiaľ priniesol do izby všetky možné elixíry, ktoré našiel. Ruky sa mu chveli a bol úplne vyvedený z miery. Nemal som zaspať. On ma potreboval a ja som medzitým spal. Mal som ho zviazať a nedovoliť mu ujsť, ale nechcel som, aby sa cítil ako väzeň.
„Lucius, nechceš mi náhodou niečo povedať?“  uštipačne poznamenal profesor Snape. Skontroloval aj análny otvor, aj keď tým nebol nadšený, no nemohol nič zanedbať.
Draco nebol oblečený a niečo sa tam pokojne mohlo zachytiť. Zazrel krvavú stopu na stehne. Chcel ju nasledovať až k pôvodu toho zranenia.
„Nie, nerob to!“ podráždene zavrčal Lucius. Vyvolalo to v ňom žiarlivosť. Nechcel, aby sa ho niekto iný takýmto spôsobom dotkol.
„Ty si toho chlapca znásilnil? Ako si mohol? Veď je to tvoj syn. Nakoniec mal Dumbledore pravdu... si len zviera, ktoré nevie ani poriadne použiť prútik...,“ okamžite zistil, že rana spôsobená prienikom penisu je zacelená len veľmi nedostatočne. Pri takom prudkom pohybe sa ihneď otvorila. Musel ju kúzlom opäť roztiahnuť a dôkladnejšie uzatvoriť.
„To nie je tvoja starosť, Severus. Ty tomu vôbec nerozumieš. Draco patrí len mne...nechcel som mu spôsobiť zranenia, ale on sa priveľmi bránil,“ chcel, aby mu ošetril zranenia a čím skôr odišiel. Nepotreboval žiadne kázanie.
„To, že on je pod vplyvom príťažlivosti neznamená, že ty sa môžeš prestať ovládať.“
„O čom to hovoríš?“
Snape odzátkoval jeden z elixírov a donútil Draca, aby ho vypil. Chlapec bol síce v bezvedomí, ale napriek tomu sa mu ho podarilo trochu aspoň čiastočne. Vôbec však nevnímal, čo sa s ním deje.
„Počkaj, niečo si overím.“
Povedal Snape.
Lucius sledoval ako jeho priateľ preskúmal synovu myseľ, na chvíľu akoby strnul a sústredil svoju pozornosť výlučne na Draca, keď skončil, uprel chladný pohľad na svojho priateľa.
„Je to tam, malá kliatba, nejaké náhodné kúzlo, zrejme vložené nechtiac, no dosť silné na to, aby pôsobilo na istý typ ľudí...“
„Ako to myslíš?“
„Tvoj syn sa zrejme chcel niekomu zapáčiť, ľúbostná mágia je však mimoriadne nebezpečná...“
„Prečo si už skôr...“
„Netušil som, že tvoj syn je schopný znížiť sa k takým primitívnym pomôckam.  Pochopil som to, až keď mi Black povedal, že naňho tvoj syn pôsobí zvláštne, vyvolával v ňom posadnutosť. Draco zrejme urobil chybu a namiesto toho, aby zaujal konkrétnu osobu kúzlo pokazil a výsledkom bolo to, že
výsledkom bolo to, že zaujal istý typ mužov.“
„Takže to čo, cítim, to nie je...“
„Postarám sa o zrušenie toho kúzla. No ty by si mal odísť. Keď sa preberie a uvidí ťa, bude to mať hrozivé následky. Možno by bolo lepšie, ak sa vráti späť. Black nie je ako ty, musím uznať, že napriek všetkým jeho necnostiam, sa dokázal ovládnuť. O tvojej zvrhlosti naopak vôbec nepochybujem, to kúzlo ťa malo len motivovať nie prinútiť ťa, aby si mu ublížil,“  dal Dracovi liečebný elixír a začal sa starať aj o jeho ďalšie zranenia.
„Nie, on odtiaľto neodíde. Ja jediný mám právo starať sa oňho,“  svetlovlasý muž vôbec nebol nadšený vývojom udalostí. Nech to bolo akokoľvek, nechcel ho stratiť.
„Mysli už konečne aspoň trochu na potreby toho chlapca. Nestaraj sa len o tú vec, ktorú máš v nohaviciach. Je to len kliatba, čoskoro ťa to aj tak prejde...“ zabalil ho do prikrývky, tak aby mu to zabránilo vykonávať prudké pohyby. Nechcel, aby sa rany opäť otvorili. Čarovná moc ledva stačila na ich zacelenie a na niektorých miestach, musel vytiahnuť z tela črepiny.
„Som ochotný mu dopriať trochu času. Vezmi ho hoci aj k sebe domov alebo do školy, ale  moje dieťa nevkročí do domu toho prašivého zradcu Blacka! Upozorňujem ťa, že chcem byť v jeho blízkosti. Neukážem sa mu, ale rozhodne od neho neodídem, “ namosúrene odvetil Lucius. Nechcel sa od svojho nedobrovoľného milenca odlúčiť.
„V tom prípade bude lepšie, keď ostaneme tu. Ty samozrejme odídeš a zariadiš si svoje veci, pán nechce, aby si bol hľadaným smrťožrútom. Mám ti odkázať, aby si to celé dal čo najskôr doporiadku. Dom je chránený a nebolo by vhodné, aby si sa teraz ukazoval na verejnosti. Hlavne potom, ako si úplne potvrdil ich obvinenia. Vážne neviem, načo si myslel, Lucius. Medzi mladými smrťožrútmi si kedykoľvek mohol nájsť niekoho na pobavenie, ale ty si musíš vždy dokázať, že si veľavážený pán z Malfoy Manor,“ rozčúlene zavrčal Severus.
„To nehovor... Nemáš pravdu!“ Lucius ho pevne schmatol za habit a poriadne ho pritisol k stene.
„Nie, naozaj? Tak mi to dokáž. Buď chlap a nie len nejaký hlupák ovládaný pudmi!“ vymanil sa z jeho zovretia a vrátil sa k svojmu zverencovi. Draco sa začínal preberať. Oči sa mu pomaly otvorili.
„Vypadni, Lucius...“ zavrčal Snape a okamžite ho vyhnal von z izby.
Draco bolestne zastonal a priložil si ruku na čerstvo zacelenú hruď. Pôsobil dosť sklamane, akoby ho mrzelo, že sa prebral. Bezvedomie v ňom vyvolalo oveľa príjemnejšie pocity.  Nemusel myslieť nato, čo sa stalo. Nič necítil, ani bolesť, ani strach, ani výčitky. Začínal si myslieť, že otca niečím vyprovokoval. Možno sa správal nevhodne...musel predsa niečím vyvolať takéto správanie.
„Severus, bolí ma hlava...Chcem odtiaľto odísť. Nenechávaj ma tu s ním, on ma...“  prudko sa postavil a zúfalo objal svojho profesora. Doslova mu spadol do náručia. Nevládal dlho stáť.
„Pokojne, Draco. Nikto ti neublíži,“ s miernym odporom prijal to objatie. Nemal rád také situácie. Netušil, akoby ho mal utešovať.
„Chcem bývať u Siriusa. Vezmeš ma tam, však? On mi neublíži, sľúbil mi to. On sa ku mne nesmie priblížiť. Už nemám otca....nemám otca...“ ďalej naliehal svetlovlasý chlapec. Pevne sa ho držal ako kliešť a odmietal sa pustiť.
„Zatiaľ si ľahni...Musíš odpočívať. Teraz nemôžeme ísť nikam. Si veľmi zoslabnutý. Postarám sa o teba. Domáci škriatok ti bude takisto k dispozícií.“
„Nie, tu nechcem spať. V tejto posteli nie. Odveď ma preč, Severus. Nemôžem tu spať...zbláznim sa!“ kričal čoraz hlasnejšie.
„Neboj sa, nič sa ti nestane...bude to v poriadku,“ musel mu dať niečo na upokojenie, aby sa prestal vzpierať. Chlapec len veľmi neochotne privrel oči.
„Poď sem, teraz už môžeš sledovať...svoj veľký úspech. Dúfam, že si pochopil, čo všetko si týmto neuváženým činom stratil,“ uštipačne poznamenal Severus.
Lucius mlčky podišiel späť k posteli. Opatrne pobozkal svojho syna na líce.  Sadol si k nemu a vzal ho do náručia.
„Máš tu niekde kuchyňu? Keď sa opäť preberie bude potrebovať trochu nabrať sily... Nesmieš sa ho dotknúť, pokiaľ to bude potrebné prejavíš svoju ľútosť, ale už ho viac nesmieš vystavovať niečomu takému, ak samozrejme nechceš, aby skončil u sv. Munga....“ vonku ho stále čakal domáci škriatok, chcel mu hneď objasniť jeho povinnosti.
„Nechaj ma, s ním osamote. Neublížim mu... Kuchyňa je na konci chodby,“  nežne sa k nemu prisunul. Nechcel, aby jeho chlapček trpel. Plne si uvedomil svoju vinu, ale nedokázal sa zmieriť s tým, že on necíti k nemu rovnakú príťažlivosť. Nechcel, aby láska, ktorú mu mohol dať patrila niekomu inému.
„Viem, že mi asi nebudeš veriť, ale dúfal som, že nakoniec pochopíš, aké puto nás spája. Nie je to len tá tvoja kliatba, viem, že to tak nie je... Si pre mňa všetkým, ale nechcem aby z teba bola zoslabnutá troska. Si Malfoy, potomok z môjho rodu a možno je naozaj pravda, že my nemáme právo nikoho ľúbiť. Dôležité je len zachovanie nášho mena a ukrytie všetkých tajomstiev... Pochopil som, že ma nemiluješ tak, ako ja teba. Radšej chceš zomrieť, ako prijať moje dotyky? Nie, to nedopustím...Severus sa o teba postará...Musím ťa nechať ísť, vyrásť a zabudnúť...“ neodolal a pobozkal tie lákavé pery. Potreboval ho, ale vedel, že tie pocity jeho syna len ničia a nedovolia mu voľne dýchať. Vychutnával si to, že sa mu nebráni a nechcel viac než jeden posledný dotyk.