9. 3. 2008

13. kapitola Nenásytnosť (Luciusova)

Varovanie: krátke a o ničom a pozor slash (čiže homosexuálne páry, aby bolo jasné...kto nechce také niečo čítať, nech sa ďalej ani nepoberá)

Tmavovlasý chlapec poriadne očervenel a okamžite ich položil na stôl. V žiadnom prípade by od neho niečo také neprijal.
„Pán profesor, toto naozaj nepotrebujem. Nemusíte ma ponižovať. Viem, aj vám sa to páčilo, tak sa to nesnažte popierať,“ pritisol sa bližšie k nemu a opäť sa vášnivo prisal na jeho pery.
Severus zamračene objal svojho študenta, nemal záujem pokračovať v tejto hre, ale Harryho ho rozhodne dokázal vyviesť z miery. Jeho mladý milenec sa k nemu poriadne pritisol a pýtal si stále viac a viac... Preklínal svoju slabosť. Vedel, že to by nemal robiť v žiadnom prípade toho fagana nesmel podporovať, ale jeho telo bolo až priveľký lákadlom.
Chlapec sa zámerne posúval čoraz nižšie, až napokon si kľakol a vzal do úst jeho penis. Láskavo po ňom prechádzal jazykom. Rukami však naďalej objímal Severusa. Držal sa ho pevne, akoby ho už nikdy nechcel pustiť.
„Harry, Severus...“ vo dverách pracovne stáli dvaja ľudia, ktorý to očividne nemali vidieť. Lucius Malfoy a Neville Longbottom.
Požiadal pána o dovolenie, aby mohol na pár hodín odísť, chcel sa rozlúčiť so svojím chlapcom. Nečakal, že ho nájde opäť v náručí svojho priateľa. Obzvlášť nie v takejto pozícií. Inštinktívne zovrel vychádzkovú palicu.
„Môžete mi vysvetliť, čo to tu robíte? Severus, toto som od teba nečakal. Povedal si, že s ním nechceš mať nič spoločné. Sľúbil si, že sa oňho postaráš, ale netušil som, že to chceš urobiť takýmto spôsobom... Vystrájal si kvôli jednému bozku s Nevillom...“ pevne zovrel svoju vychádzkovú palicu.
Neville takisto nepriateľsky zazeral na svojho partnera. Nemal by nič proti tomu, keby sa mohol zúčastniť na ich hrách, ale nechcel, aby to všetko prebiehalo bez jeho vedomia.
„Severus ty ma už nechceš? Páči sa ti viac Harry?“ urazene sa spýtal Neville. Chcel, aby boli všetci spolu, ale nie osobitne. To považoval za dosť trúfalé.
„Neville, to nie je pravda...ja...“ profesor elixírov nervózne hľadel na prútik, ktorý mieril na jeho hlavu.
„Lucius, prestaň!“ Harry sa opatrne vymanil z náručia svojho profesora a pokúsil sa podísť bližšie k rozčúlenému čarodejníkovi.
„Mlč, Potter. Teba som sa na nič nepýtal,“ veľavýznamne pohol rukou, neverbálne zaklínadlo zhodilo Harryho na zem.
„Expeliarmus,“ Severus konečne dosiahol na svoj prútik, aby mohol zjednať poriadok.


***

Clark zúfalo začkal. Stále sa necítil dobre a zadok mu spôsoboval hotové muky. Kľačal v kúpeľni a vytrvalo zo seba dostával všetko, čo cez deň stihol zjesť. Milovanie s temným pánom mu očividne dosť uškodilo. Nepomáhali mu ani elixíry, ktoré dostal. Cítil sa stále horšie. Napokon si poriadne umyl ústa a pomaly vstal.
Temný pán stál vo dverách, chladne si premeriaval svojho milenca. Jeho nahé telo v ňom stále vzbudzovalo túžbu. Majetnícky ho objal tak, aby sa mu nemohol vyšmyknúť.
„Pustite ma,“ znechutene zakvílil chlapec. Vôbec sa mu nepáčil spôsob, akým si privlastnil jeho telo a nechcel sa k nemu pritúliť a cítiť blízkosť jeho studenej pokožky. Spôsobovalo mu muky vedomie, že si ho môže kedykoľvek opäť vziať.
„Neskúšaj moju trpezlivosť, maličký. Mohol by si nato škaredo doplatiť,“ trochu sa mu uľavilo, keď sa chlapec uvoľnil a prestal sa vzpierať.
Odniesol ho späť do postele a ľahol si k nemu. Nechcel ho ani na chvíľu spustiť z očí. Ich spoločné prekliatie sa malo naplniť napriek nesúhlasu mladého partnera.
„Musíš sa pripraviť na náš veľký deň. Zajtra sa staneš mojím legálnym partnerom... Sľúbiš mi večnú vernosť, preto musíš odpočívať, aby si bol silný a pripravený stať sa súčasťou mojej rodiny...“ ak by mu aj chlapec nejakým spôsobom utiekol, chcel aby niesol stopu jeho náklonnosti, aby každý vedel, že patrí k nemu.



***

Alex,

Chcem sa s tebou stretnúť. Neodmietaj ma. Chcem ťa čo najskôr vidieť. Veľmi mi chýbaš.

Tvoj Draco