14. 2. 2009

Magické slovo

pár Merlin/Artuš

drabble : eh zmestiť sa do sto slov je fuška... XD na prvý raz som mala 248XD
Postavy nepatria mne. Nerobím si na ne žiadny nárok. Berte to len ako merlinslashff. Sú súčasťou seriálu Merlin. (Pokiaľ ho nepoznáte tak, Artuš a Merlin sú v ňom mladí chalani...)


„Povedz to!“ díva sa na mňa a trvá na tom, aby som mu dal presvedčivú odpoveď. Prikazuje mne, svojmu služobníkovi. Osobe, ktorá sa ho vždy snaží chrániť.
Artuš. Moje pokušenie. Moje prekliatie. Mohol by som mu dať tisíc prívlastkov. Niektoré z nich ma stáli hlavu.
„Prečo ja?“ chcem to obrátiť na žart. Pravdu mu povedať nemôžem. Neviem. Neviem, čo vlastne cíti. Rýchlo ho obliekam. Takmer sa ho pritom nedotýkam. Už som si zvykol na to peklo vzájomnej blízkosti. Stále musím myslieť nato, že mi nepatrí.
„Ty môžeš, ja nesmiem,“ dotyk jeho ruky ma príjemne zohreje. Pobozká ma. Spojí nás objatie.