7. 4. 2009

4. kapitola Nové zväzky






Fandom: Harry Potter
pár: HP/SS, LV/NL
varovanie: romantika, mpreg, netradičné formy mágie, rodinné, dramatické
stav: dokončené
Poznámka: poviedka prešla AP.




NL:  Stálo ma neskutočne veľa úsilia oddeliť aj túto spomienku. Dúfal som, že postupne toho nájdem viac, ale bolo to takmer nemožné.
Viem, že im môžem dať len to, čo mi on dovolí. A nie je toho ani zďaleka toľko, akoby som chcel.  Vie, že som tu, vie čo tu robím a nezaujíma ho to, pokiaľ to neohrozuje jeho záujmy a tie sa už týchto ľudí netýkajú. Prestali byť dôležitými a ja vám postupne vysvetlím, prečo.  
Možno si teraz po pozretí tejto spomienky o mne budete myslieť, že som zradca a zbabelec.
Keby ste len vedeli, koľko sily ma stojí byť len očami, ktoré všetko sledujú a byť tým, ktorý Briana vždy privedie k jeho rodine, ale nemá dosť síl, aby ich vyslobodil.

Presnejšie vyjadrenie by asi bolo, zatiaľ ešte nemám a neviem, čo sa stane, naozaj netuším, aké to bude keď to všetko pochopia.


Napriek tomu všetkému sa o to musím pokúsiť.

3. júna
Neúplná spomienka
Severusa Snapa


Severus Snape opatrne vkročil do svojej spálne. Po stretnutí s pánom ho bolel chrbát, žalúdok mal príšerne napnutý.
Niekoľko dní sa skrýval vo svojom laboratóriu, nemal žiadne hodiny, len tam bol zavretý a pokúšal sa z toho spamätať.
Voldemort nepochybne dosiahol nový stupeň krutosti.
A čo bolo najhoršie nedôveroval mu.
Aspoň nie tak ako predtým. Povedal mu, že na ňom niečo nie je v poriadku. Severus si kvôli tomu užil pár dosť nepríjemných chvíľ, ktoré rozhodne netúžil prežívať ešte raz. Bol rád, že už nemá komu podávať hlásenia.
Potreboval sa poriadne vyspať.
Našťastie boli prázdniny a na Rokforte nemusel nijak ospravedlňovať svoju indisponovanosť.
Ľahol si na svoju stranu postele a dlho tam len tak ležal vedľa Harryho. Čistil si myseľ od vecí, ktoré ho zaťažovali...
Pán ho nútil, aby Nevilla trochu rozohrial. Musel mu ho pripraviť. Už len pri pomyslení na to, kam strkal svoje ruky, toho začínal mať dosť.
Neville bol ten typ nevinného chlapca, ktorý sa roztriasol už len pri prvej sarkastickej poznámke.
Považoval ho za zbabelé decko, ktoré nie je schopné ani poriadne zamiešať jednoduchý odvar.
A Temný pán vzal toto dieťa a nútil ho, aby Nevilla trochu rozohrial. Bolo to preňho mimoriadne nepríjemné, ale nemal na výber.
Voldemort mal doslova beštiálnu náladu a oboch by ich čakalo niečo ešte oveľa horšie, keby si dovolili odporovať mu.
Chlapec si užil viac bolesti než bolo treba, ale Temný pán mu napokon poskytol aj dostatok rozkoše.
Dokázal udeľovať jedno aj druhé. Severus bol napokon len pozorovateľom.
Keď odchádzal, Neville ležal v pánovej posteli a spal.
Samozrejme pod vplyvom mágie. Nagini mu liezla po kolenách, a to mu profesor rozhodne nezávidel.

NL: Bohužiaľ, musím potvrdiť, že sa to naozaj stalo. Boli sme tam v tej spálni, ale nedalo sa nič robiť.  Ešte som nechcel zomrieť a Snape môj názor tentoraz úplne schvaľoval. Mohol by som sa vzdať a nechať sa zabiť, ale neurobil som to. Nemienil som to ešte zabaliť. A verte mi, že on by ma zabil. Urobil by to bez váhania, tak ako vždy. Nemá totiž kompletnú dušu a to nie je žiadna metafora, ale doslovné vyjadrenie. Aj keď dokonca aj ja vážne pochybujem, že s kompletnou dušou by na tom bol lepšie.
Musím takisto pripustiť, že všetky tie reči o tom, aký je ON strašný sú pravdivé. Nech je akýkoľvek nádherný, stále je to stále šialený vrah, ktorý sa vyžíva v tých svojich hrách.
Aj keď musím uznať, že pri niektorých som sa celkom slušne urobil, ale to je skrátka len telesná záležitosť.
Takisto som na vlastnej koži, zistil, že Nagini je hrozne ťažká a má príšerne ostré zuby.
A to ešte možno netušíte, že si rada ľahne tak, aby sa opierala priamo o krk obete.
Keby som sa odvážil, čo len prudšie otočiť, skončil by som s prehryznutým hrdlom.
Celú noc mi výhražne oblizovala krk...
A tomuto naozaj neuveríte. ON SPÍ.
A dokonca celkom pokojne. Viem to, lebo sme spolu dosť často v posteli, ale samozrejme rukojemníkom som v nej ja, nie on.
Ale o tom sa budeme baviť niekedy inokedy. Mám tu ďalšiu spomienku. Tentoraz nie moju a ani ma prosím nežiadajte o podrobný opis toho, čo zvyčajne robievam s NÍM.

4. júna
Neúplná spomienka
Severusa Snapa


Tmavovlasý chlapec prudko otvoril oči a silno zatriasol mužovým spiacim telom.
Snape sebou  trhol a chvíľu sa spamätávam z toho, že sa k nemu začalo tisnúť mimoriadne poddajné telo mladého muža.
Harry ho zúfalo objímal a pokúšal sa mu prejaviť svoju náklonnosť.
„Si naozaj v poriadku? Už žiadna krv?“
„Nie, tentoraz sme robili niečo iné,“ neochotne pripustil Severus.
„Ublížil ti?“
„Prestaň sa toľko vypytovať. Snáď nechceš, aby som ti rozprával o tom, ako...“ 
Pošepkal mu do ucha krátky opis, udalostí, ktoré sa odohrali v spálni.
Harry zdesene pokrútil hlavou.
„To stačí.“  


„Tak vidíš. Predpokladám, že si teraz so mnou nedáš raňajky?“
„Až neskôr, ale rád by som sa s tebou trochu prešiel. Teraz predsa takmer nikto nie je vonku. Začínam sa tu naozaj dusiť...“
„Harry, ja neviem, či je to vhodné. Aj keď tu nie sú smrťožrúti ani ostatní ťa predsa nesmú vidieť.“
„Prosím, aspoň na chvíľu. Dovoľ mi použiť neviditeľný plášť...“ upieral naňho prosebný pohľad.
„Tak to v žiadnom prípade,“ okamžite to zamietol Snape.
„Prosím, Severus...“
„Neblázni. Stačí jediná chyba a obaja budeme ležať na zemi pred temným pánom. Daj mi čas, aby som niečo vymyslel. Možno to nejako zariadim, ale nie dnes.“

NL: zvyšok tejto spomienky sa nezachoval. Neviem, či vtedy šli spolu von, ale o jednej veci som sa aj tak dozvedel.  Viem len to, že Snape a Harry na nejaký čas odišli z Rokfortu.
Snape chodil len na schôdzky smrťožrútov a čoraz viac si musel chrániť svoju myseľ. Bolo na ňom vidieť, že je veľmi unavený a ja som si ďalej plnil svoju úlohu poslušného Nevilla.
Zistil som, čo sa v tom čase dialo s Ronom po návrate z prázdnin.  Mrzí ma, že som nezohnal žiadnu lepšiu spomienku, ale toto je to posledné, čo po ňom ostalo...


15. septembra
Neúplná spomienka
Ronalda Weasleyho

Sedel pri okne a pokúšal sa usporiadať svoje myšlienky. Tak veľmi potreboval, aby ho aspoň niekto vypočul.
Tentoraz nemohol ísť za Hermionou. Nebola žiadna nádej, že ju ešte vôbec niekedy uvidí.
Všetko bolo príliš zložité a nebol tu nikto, kto by im dodal odvahy. Nikto s ním nešiel, keď žiadal spolužiakov, aby sa pokúsili niečo urobiť.
Všetci sa len otupene dívali do svojich učebníc. Sám toho veľa urobiť nemohol.
Možno by sa odvážil, keby sa vrátil Harry, ale aj on bol preč. Práve vtedy, keď ho najviac potreboval. Nevinných ľudí odvádzali k pánovi. Voldemort ovládol celý čarodejnícky svet. Nič horšie sa už stať nemohlo, aspoň si to myslel.
„Prečo si tu sám, Ron?“ Percy Weasley si prisadol k svojmu bratovi.
Pár dní po návrate tela ich sestry sa oňho začal akosi priveľmi zaujímať.
„To nie je tvoja starosť,“ nahádzal knihy do tašky a chystal sa odísť. Bratova ruka ho však zastavila.
„Viem, že spolu nevychádzame veľmi dobre, ale bol by som rád, keby si pred nami nič netajil. Ginny sa nám odmietala zdôveriť a...“ pokúšal sa z neho niečo vytiahnuť.
„Daj mi pokoj!“ vytrhol sa z jeho zovretia. Chcel ujsť, ale on mu to nedovolil. Reči o sestre ho vyvádzali z miery. Nebol ochotný sa o tom zhovárať.
„Ron, pomôžem ti, ak to potrebuješ...“ pritiahol ho bližšie k sebe a chvíľu ho držal v objatí.
„Pusti ma! To nie je tvoja vec!“ zasyčal pehavý Chrabromilčan.
Zúrivo ho od seba odtláčal. Jeho brat sa niekedy správal čudne. Hlavne, keď na blízku neboli žiadni iní ľudia.
„Ja viem, čo ťa trápi... Viem to a vôbec nie som nahnevaný...“ odmietal ho pustiť.
„Čo to táraš? Ty nič nevieš...Nikto nič netuší... Prestaň sa správať tak čudne...“ vôbec sa mu to nepáčilo.
„Ja viem, že sa ti páčim. Chcem, aby si mi to už konečne povedal. Potrebujem to počuť,“ odvetil celkom pokojne.
Ronova tvár zaihrala všetkými farbami. Okamžite brata odsotil. Vyzeral čudne. Ten jeho pohľad bol priam šialený. Nedokázal sa mu dívať do očí.
„Ty si fakt stratil rozum!“ rozhorčene sa poberal k svojej spálni. Nechcel sa naňho ani pozrieť. Odmietal ho počúvať. Nevšimol si, že vytiahol prútik. Záblesk zeleného svetla ho poslal k zemi. Potom nasledoval ďalší.

NL: Ďalšia manipulácia. Presnejšie povedané plánovaná vražda. On vedel, že Ron  bol až príliš blízky nášmu Harrymu a obával sa, že sa proti nemu môže postaviť. Preto sa rozhodol zbaviť sa ho, prostredníctvom člena jeho rodiny.