23. 4. 2009

Sukňa

slash, 12+, drabble , mladý Dexter v nezvyčajnej situácii
varovanie: postava Dextera mi nepatrí, nerobím si na ňu žiaden nárok, takisto zdôrazňujem, že postavy, prostredie atd. patria k seriálu dexter, prípadne ku kniheXD

slash, 12+,

Dexter/chlapec

„Chceš to skúsiť, Dex?“ položil mi ruku na plece. Chlapec. Starý asi tak ako ja. Ibaže v sukni. Vyzývavo sa na mňa díval. Moje monštrum takmer volalo na poplach. Pokúšal som sa premáhať iné potreby a predstavy. On nahý, ale... On priviazaný, ale...
Musel som si stále opakovať, že sme na ulici. Prázdnej ako táto mladá duša.
„Čo také?“ rukou som mu prešiel po tvári. Zablúdil som až na krk. On tak blízko, ale...
Nemôže byť môj.
Zovrel som ho pevnejšie. Ten pocit moci. Brnenie v prázdnom vnútri. Slasť.
„Dex,“ pritisol svoje pery na moje. Zaťal nechty do mojich ramien.