1. 5. 2009

Jedna krv

Drabble, nadväzuje skôr na prvú knihu Drasticky desivý Dexter, teda nechcel spoilerovať, ale nuž tam sa mi istá časť páči viac ako v seriáli, pre pochopenie nutná aspoň čiastočná znalosť postáv. Ak ešte len seriál pozeráte a nepoznáte už identitu Mraziarenského vraha (Ice Truck Killer), nečítajte dalejXD

pár: Dexter/Ice Truck Killer

varovanie: 18+,incest, písané z pohľadu DexteraXD




„Braček,“ zašepká mi do ucha a posadí sa na mňa. Hladí ma pohľadom. Môj Biney*. Stvrdnem.
Kradmo ho pozorujem. Čakám na jeho úder. Na pomstu. Jeho slabosťou som však ja. Roztápam sa. Ten jeho pohľad, jeho hlas a skúsené dotyky. Pery na mojich.
Také skúsené a nebezpečné.
„Ty vieš, že môže a nemal by si...“ pokúšam sa ho priviesť k pravidlám. Nepočúva ma. Ako vždy. Má ich na háku. Neodpustím mu. Žiadam jeho ruku tam, kde ju potrebujem. Viac mu nedovolím. Nemôžem. Rozopína mi zips. Uchopí ho. Prestávam myslieť. Chladný vrah.
Má nádherné telo, prázdnu dušu. Objíma ma v temnotách.




-----------------------------------------------------------------------------------
(*poznámka autoraFF: v knihe mám jeho prezývku preloženú ako Bajny, tak si nejak neviem vybrať. XD ale Biney sa mi momentálne viac páči)