20. 6. 2009

Katastrofa (pokračovanie)


nielen dobré veci majú pokračovanie... takisto čítať len na vlastnú zodpovednosť, lebo sú to len ďalšie kecy... ako bonus pridávam aj videá o winceste, kt. som našla na yt... na rozptýlenieXD

1. Katastrofa doma
Katastrofa úspešne pokračuje. Teda zatiaľ ešte stále čakám výsledok so skúšky. Včera mi bolo zas vyčítané, že si neverím a tak. No, ale ťažko si asi budem veriť, keď sa mi nedarí. Ďalej, že vraj nikam nechodím a sedím len pri kompe... Potom som sa rozčúlila, samozrejme nie kvôli tomu kompu (lebo to beriem na vedomie), ale zas kvôli tým rečiam uč sa. I keď som sa samozrejme učila, ale tie reči mi lezú krkom. A že som ľahostajná k tomu, tak čo si mám trhať vlasy, ja chcem byť ľahostajná, aby som vydržala ten čas, kým ešte to nemám urobené a držala sa v psychickej pohode.XD Keď začnem stresovať už nedokážem prestaťXD a potom aj tak nič neurobím...A dosť sa nastresujem pred tými dverami...XD Tam už bude teda riadny stres. A i tak je to aj o šťastí, aj keď hovoria, niektorí, že nie, ale neverím... Lebo to závisí aj od otázok a stále človek niektoré vie lepšie a niektoré slabšie...
Jáj už chcem mať prázdniny...chcem to mať za sebou... Nechcem počúvať kokotiny (ssry, za výraz, zvyčajne nenadávam, ale už mám dosť)Ledva sa držím ako tak v pohode a ešte treba do mňa rýpať...XD Inak nie som vôbec sama, čo ide na skúšky ešte aj posledný týždeň. Je nás tam napísaných teda dosťXD
Tak zas to začína od pondelka...

2. konečne wincest, nuž našla som dve pekné videá, ktoré sú veľmi dobre urobené aj nastrihané s párom Sam/Dean so supernaturalu

1. Plačúci Dean


2. Toto je skôr taká obľúbená scéna, kde si Dean tak pekne premeriava Samma


3. A na záver. Video s miernym erotickým nábojom. samozrejme pár Sam/Dean