10. 9. 2010

Pekelná hra 12. časť 2. polovica


varovanie: krátke, 15+
Sam/Dean
Castiel (sám)


„To je v poriadku. Poď sem...“ Sam upokojujúco prikývol a dovolil Deanovi, aby ho poriadne objal. Nemal v úmysle svojho brata viac trápiť. Netušil, čo to všetko má znamenať, ale dôveroval mu.
Bratove ruky sa okolo neho spokojne ovinuli. Bolo to iné objatie, ako tie, ktoré mu venoval predtým. Nevedel presne odhadnúť, čo sa zmenilo, ale rozhodne to nebolo také, ako očakával.
Dean ho takmer nechcel pustiť a len veľmi neochotne sa od neho odtrhol.
Sam začínal chápať, že sa medzi nimi naozaj niečo odohralo. Vedel, že na isté veci si nepamätá, ale bolo to až priveľmi neuveriteľné. Dean nikdy nebol taký a zrazu ho objímal ako svojho milenca. Musel si s ním vyjasniť pár dôležitých vecí. Neodsunul ho od seba, kvôli tomu, že ho nechcel. Nespomínal si na to, čo sa medzi nimi odohralo, ale pocity nikto vymazať nemohol.
Mal na to iné dôvody, o ktorých nechcel hovoriť ani s Deanom.
Len Lucifer vedel, čo ho trápi, ale Sam nepredpokladal, že o tom povie Deanovi. Za najlepší spôsob, ako si udržať odstup od toho všetkého považoval rýchle zmenenie témy.
„Myslím, že by sme mali čo najskôr odísť. Neviem, ako dlho bude trvať, kým si Lucifer uvedomí, že ma už nepotrebuje...“ odvetil o niečo tichším hlasom.
„Ako to myslíš, že ťa nepotrebuje? Si naozaj v pohode, Sam?“ ustarostene sa spýtal Dean. Začínal sa obávať, že tá liečba mala aj nejaké nežiadúce účinky.
Sam sa prisunul bližšie k bratovi.
„Lucifer má svoju pravú schránku. Je v nej a jeho sily narastajú. Cítil som to, keď ma liečil. On si to ešte neuvedomil, ale keď to zistí, ktovie ako sa k nám bude správať. Alice tú informáciu overila, hneď ako som sa prebral. Aj ona cítila niečo podobné, ale nebola si tým úplne istá. Anjeli mali podľa všetkého k dispozícií aj náhradnú pokrvnú líniu. Michael si vraj kedysi prial, vytvoriť, ešte jednu pre prípad, že schránky budú veľmi protestovať. Alice zistila, že to nikdy celkom oficiálne schválené, preto sa tá náhradná línia, nikdy neoznačovala ako ich pravé schránky... Nick je jedným z náhradníkov. On nikdy nebol slabý, Dean. Podľa všetkého bola jeho sila blokovaná, lebo prišiel o svoju rodinu a podvedome si prial zomrieť spolu s nimi. Teraz má Castiela a toho malého a niečo sa v ňom opäť naštartovalo...“ potichu vysvetľoval Sam. Na jeho tvári sa zračili obavy. Apokalypsa mohla pokračovať aj bez toho, aby niekto potreboval ich súhlas.
Ich rozhovor prerušila Alice. Vyzerala dosť znepokojene, akoby sa malo stať niečo veľmi zlé.

***
O pár minút neskôr...

Castiel sledoval ako Natanaelovi dorastá druhý pár krídiel. Tie nové boli najprv úplne svetlé, ale potom začali pomaly tmavnúť.
Vytvárali spolu zložitý obrazec, takéto krídla mali len archanjeli. Stali sa jeho súčasťou, lebo podobné mal kedysi aj Lucifer.
Obe páry stelesňovali ich vzájomné puto a mohli vyrásť len preto, lebo obaja Natanaela prijali.
Malý anjel ešte stále dobiehal spánkový deficit a Castiel sa pomaly pokúšal vstať.
Zachytil sa postele a postupne skúšal, či sa dokáže udržať na nohách. Bolo to trochu nepríjemné, ale keď dlhší čas krúžil okolo postele, začínal sa cítiť omnoho istejšie.
Lucifer šiel odprevadiť Gabriela. Mladší archanjel bol s nimi dosť dlho, ale napokon sa rozhodol v pokoji odísť. Lucifer mu to umožnil, ale lúčili sa už viac než hodinu. Castiel začínal byť dosť nespokojný. Začínal rozmýšľať o tom, čo spolu tak dlho robia.
Zamračene hľadel osobu, ktorá vošla do apartmánu. Vyzerala dosť znepokojene. Okamžite zamierila k nemu.
„Chystá sa ďalší útok, Castiel. Sam a Dean to bez ochrany nezvládnu a ja nemôžem zastaviť Michaela. Nikto nevie, čo plánuje, ale dostala som informácie od mojich anjelov. Čoskoro to vypukne...“
„Prečo ich tam vonku nemôžeš chrániť. Sľúbila si mi, že na nich dozrieš?“
„Áno, ale ak sa Michael ukáže, nemôžem s ním bojovať. Osobne proti nemu nedokážem nič urobiť a nemôžem pustiť na zem nikoho ďalšieho. Mám na to svoje dôvody,“ odvetila neurčito.
„Smiem vedieť aké?“ prísne sa spýtal Castiel. Vedel si živo predstaviť, že Winchesterovci sa len veľmi ťažko zmieria s Luciferovou ochranou.
„Nemôžem ti to povedať,“ odsekla nahnevane.
„Sael, buď rozumný. Ak chceš, aby som ich upokojil, musíš mi odpovedať!“ neúprosne dodal Castiel. Nemienil o tom viac diskutovať.
„Kým bol Sam v zlom stave, overovala som si pár vecí a okrem iného som zistila, že Michael je ten, ktorý ma stvoril. Predtým som nemala dovolené sa tým zaoberať, ale teraz, už chápem, prečo vždy, vedel, že nechávam Winchestrocov osamote. Nech sme sa pohli kamkoľvek vedel to a spoliehal sa na to, že ja proti nemu aj tak nič urobiť nedokážem. Kým budú so mnou, vždy ich nájde... Existuje len jedine, zdanlivo bezpečné miesto a to je tento hotel,“ Alice smutne sklonila hlavu. Michael sa o ňu nikdy nezaujímal, ale napriek medzi nimi existovalo isté puto.