14. 3. 2011

Milovaný nepriateľ


Pár: jedenásty Doktor/Master
Fandom: Dr. who
Varovanie: 15+, romantika, sladké
Rozprávač: Doktor
drabble, ako vždy nedodržiavam presný počet slov
Nemotorne ťa prikrývam a pokúšam sa nestratiť ťa z dohľadu. Je to už dávno, čo sme boli takto spolu. Držím ťa v náručí a stále dúfam, že mi dáš aspoň jednu šancu. Aspoň jednu jedinú, aby som ti dokázal, čo všetko by mohlo byť. To je tiež problém času, to čo by mohlo byť nikdy nie je.
„Veci sa zmenili. Poď so mnou,“ žiadam ťa, ale ty sa len usmievaš.
„Nemôžem...“
„Nikam ťa nepustím. Už nie.“
Moje zovretie silnie. Nevládzeš so mnou bojovať. Viem, že ani len nechce, ale tá tvoja tvrdohlavosť. Líca mám opäť vlhké od sĺz, ale ty mi to nevyčítaš. Chápeš moju bolesť možno viac, než tú svoju. A konečne mi dávaš šancu.
„Dobre, pôjdem, ale nebudeš sa ma snažiť zmeniť. Dovolíš mi, aby som bol Vládcom,“ vyslovíš podmienku, z ktorej ma takmer zamrazí.
Viem, čo to znamená. Nemal by som, ale nedokážem ti povedať nie. Nedokážem premárniť ďalšiu šancu. Prikývnem.  
„Poslušný Doktor,“ pochváliš ma a po dlhom čase opäť nežne pobozkáš. Prezeráš si moju novú tvár. Tvoja ruka ma skúma, ako poslednú istotu. Sme spolu.  To jediné odnáša so sveta tmavé farby.