10. 8. 2011

Elixír moci 18. kapitola Rozhovor 2



Pár: hlavne HP/SS
poznámka: je to krátke, ale pridávam to, lebo tento týždeň mám fakt veľa práce a potom pôjdem aj preč, tak aby tu niečo bolo :D
ale beriem so sebou ipad, čiže možno niečo stihnem napísať, ale dám to až keď sa vrátim. A možno ešte stihnem niečo napísať zajtra, uvidím... 



„To mi budeš musieť bližšie vysvetliť. Vyzerá to tak, že nech ste urobili čokoľvek, vôbec to nezabralo. Temný pán vyzerá čoraz lepšie...“ to rozhodne nemohol poprieť, aj keď sa mu to ktovieako nepáčilo.
„Zaklínadlo, ktoré sme objavili vyzeralo veľmi sľubne, ale v konečnom dôsledku nemalo želaný efekt. Podarilo sa nám akurát posilniť jeho dušu. Malo to mať iné účinky, ale z nejakého nám neznámeho dôvodu sa mu vrátila schopnosť cítiť, ale momentálne ju blokuje oklumenciou. A nevyzerá to tak, že by mu to mohlo spôsobiť nejaké komplikácie.“
„Podozrieva vás, že ste sa o niečo pokúsili? Ako si to vôbec zvládol? Veď sme sľúbili tie veci...“
„To kúzlo nemá byť v podstate smrteľné, preto sme neprekročili svoj sľub a istým spôsobom sa môže chápať aj ako pomoc danej osobe. To si nemyslím, táto vec môže byť aj nežiaducim účinkom, spojeným z omladením tela. Myslím, že uvažuje skôr o tejto možnosti.“
Harry spokojne prikývol. Táto odpoveď ho dostatočne uspokojila, ale to neznamenalo, že sa túžil stretávať s tými horcruxami. Ani jedného z nich sa mu vôbec nepozdával. Netúžil ani vidieť zblízka svoju kópiu.
„Má ten druhý už meno?“
„Volá sa Gareth.“
Harry spokojne prikývol. Z nejakého dôvodu by sa mu nepáčilo, keby ho stále volali len ten-druhý-Harry.
Bolo omnoho lepšie ho nejakým spôsobom pomenovať, aby sa od seba trochu odlíšili.
„Chcel by som ešte vedieť, či to má môj stav na neho nejaký vplyv.“
„Áno, má, ale necíti tvoju bolesť, ani ty necítiš tú jeho. On len vie, že nie si v poriadku. Tak, ako ty teraz vieš, že sa má dobre.“
Harry to tak naozaj cítil. A obával sa, že keby to bolo inak robil by si o svoju druhú časť starosti.
Medzi nimi bolo niečo ako krehké spojenie, ktoré začínalo byť dosť intenzívne. Čím dlhšie bol hore tým viac to bolo intenzívne, ale dokázal to aj odblokovať, keď sa sústredil na iné veci.
„Dobre, Severus, som rád, že si konečne podstúpil tú nesmiernu námahu a vysvetlil si mi pár vecí. Teraz by som rád videl deti.“
„Znamená to, že sa už na mňa nehneváš?“
„Také jednoduché to nebude. Ešte o tom pouvažujem.“