28. 7. 2013

Vlk (bonus 7)



 
BONUS
varovanie: bonus k poviedke Vlk,  tzv. abusive relationship
pár:  Lydia/Deucalion, Danny/alfa dvojčatá





AIDEN

Môj sprostý brat to opäť zbabral!
Chráň partnera!
Kričal naňho jeho vlk, ale on ho absolútne ignoroval. Nebol to jeho partner, ešte nie, kým sa nerozhodne ich označiť uhryznutím nebudú spárení. Nech si vlk hovorí čo chce, nemusí ho poslúchať.
Partner je zranený!
Chráň partnera!
Už urobil dosť, zabil kvôli tomu slabému smrteľníkovi otca. Nikto od neho nemôže žiadať viac. Neurobil to ani tak z vlastnej vôle, ale jeho vlk jednoducho pomyslenie na to, čo im otec prikazuje nezniesol a vymkol sa spod kontroly. Otec nemal niečo také žiadať, dalo sa to vyriešiť aj inak. Ten chlapec predsa nemal záujem o nich, Ethan ho k tomu doslova dotlačil a teraz je zranený a krváca. Brat s ním chcel odísť, ale niečo ho odhodilo späť takou silou, že mal čo robiť, aby ochránil svoj cenný náklad.
„Nechajte môjho brata prejsť!“ Aiden sa postavil pred nich. Jeho vlk spokojne vrčal. Chránili partnera a brata, tak to bolo v poriadku.
„Ukáž sa, alebo sa ma snáď bojíš?“
Objavila sa Lydia. Alfa Deucalion ju držal pri sebe, vyzeralo to ako nejaké zvláštne objatie, rozhodne nedobrovoľné, to usúdil podľa toho, že sa mu viackrát neúspešne pokúšala vyšmyknúť.
„Pusti ma!“ zasyčala.
„Nepodceňuj ma drahá, je dobré, že máš na svojej strane ducha vlka, ale to neznamená, že mi utečieš... Príliš si sa vyčerpala...“
Aiden ďalej chránil svoju rodinu. Nemal najmenší problém zaútočiť aj naňho Deucaliona, ak by sa pokúsil o niečo neuvážené.
Vlk v ňom zúfalo kričal. Chcel sa toho hluku zbaviť a najlepšie bolo odstrániť zdroj problémov.
„Len pomaly, chlapče, aby si si neublížil. Tvoj partner môže prejsť aj tvoj brat, chcem hovoriť hlavne s tebou... To bola len taká malá ukážka, čoho som schopný, aby si zbytočne neprovokoval...“
Značne sa mu uľavilo, keď bol jeho brat preč. Už sa nemusel obávať toho, čo sa stane, ak by sa veci vymkli z rúk.
No Lydia ho tiež dosť znervózňovala.
„Čo chceš urobiť s ňou?“
„Mám rovnaký problém, ako ty... tá vec s partnerstvom... Akosi sa to ťažko obchádza...  Táto malá šamanka je príliš dobre chránená, nemôžem jej vážne ublížiť, ani nechcem, pokiaľ sa nebude priveľmi vzpierať...“
„Nechaj ju ísť.“
„Budeš kvôli nej so mnou bojovať?“
Pokrútil hlavou. Nebola až natoľko dôležitá ako partner a brat. Kvôli nej nechcel prelievať svoju krv, ale mohol ju ochrániť iným spôsobom.
„Už k nim nepatrím. Teraz, keď som zabil otca... Je to iné, cítim sa inak...“
„Áno, to je ten pocity. Dobre ho poznám...Tak sa pridaj ku mne... Ešte to ani zďaleka neskončilo, snáď nechceš stáť na strane porazených...“
„Dobre, som s tebou, ak dáš pokoj môjmu bratovi a mojim priateľom...“
Nebolo ťažké to povedať pred ňou. Všetky tieto reči boli súčasťou niečoho, čo ona nemohla pochopiť. A nebolo vhodné prezrádzať spojenia fungujúce medzi nimi.
„Môžu slobodne odísť... No môj vlk on ich chce zabiť... Akosi sa mu nepáči to, čo Lydia vymyslela... Jej priatelia, všetci čo len trochu voňajú ako ona, sú v ohrození... Môžete odísť do bezpečia, ale Lydia sa bude musieť vrátiť, môj vlk sa upokojí a potom budeme môcť spolu prebrať pár ďalších vecí... Zajtra ráno musí byť späť, inak ich začnem stopovať, a to by sa im nemuselo páčiť...“
„Dohodnuté.“
Neobával sa, že za nimi niekto pôjde. To nebolo v pláne, ale muselo to tak vyzerať.
„Máte hodinu na odchod, drahá.“
Pobozkal ju na líce a pustil na zem.

 
DANNY A ETHAN love scene


ALFA dvojčatá