5. 6. 2014

Bláznivý nápad



M/M romance a ja

Chcem opäť skúsiť napísať knihu a niekam to poslať, aj keď viem, že to bude asi na nič, lebo raz som to už skúšala, a vyšlo to tak napol, ale teraz by som chcela skúsiť napísať m/m romancu, s originálnymi mojimi postavami, keďže som si všimla, že vo svete je to bežné, ale u nás je takých kníh teda výrazný nedostatok, poznám možno jednu čo by sa dala považovať za m/m romancu.(teda myslím takých tých, čo by neboli preložené, z iných zdrojov, tie nepočítam ...)

Viem, že z toho asi nič nebude, ale chcem to ešte raz a zrejme aj naposledy skúsiť.
Čo si myslíte, je to zlý nápad, či nie? Ja osobne neviem, ale skrátka mám taký pocit a mám čas, tak to chcem zas skúsiť.

Každopádne to, čo napíšem, keby aj nikto nechcel, tak sa to objaví na blogu, takže z toho osoh bude aj tak... neskôr...



Miniaplikace