26. 7. 2014

Material boy 15. kapitola 2/3





pár: Kim Myung-soo/Dennis O´Neil (napol Američan, napol Kórejčan)
varovanie: sex za peniaze, pyšný a rozmaznaný_uke, vzťah so starším mužom (pribl. o 10 rokov starším, žiadny dedo :D)
obsah:  Myung-soo (18) sa nevie zmieriť s otcovým bankrotom. Aby si udržal životnú úroveň, na ktorú bol zvyknutý,  prijme ponuku jedného z otcových bývalých obchodných partnerov a začne žiť životom vydržiavaného milenca.
Varovanie: kecačka a maznačka
 hodnotenie





 Ell, Lilith.
Daniel ho otočil k sebe spolu aj so stoličkou.
Protestne zamrnčal, keď ho  z nej prudko zdvihol a posadil sa s ním na posteľ, no nebránil sa tomu.
Mužov dotyk si napriek všetkému užíval. Bolo ťažké brániť svoje telo pred vlastnou žiadostivosťou a túžbami.
„Čo to robíš?“ pokúšal sa zakryť, ako to naňho zapôsobilo.
„Chýbaš mi, Myoung-soo...“ pošepol mu a objal ho.
Držal ho v náručí, presne tým spôsobom, ktorý miloval.  
„Chcem s tebou aspoň chvíľu pobudnúť.“  
Myoung-soo pyšne zdvihol hlavu a pokúšal sa ľadového princa vyslobodiť zo zajatia vášne.
„Ale ja nie!“ odsekol chladne a ani naňho len nepozrel, aj keď so všetkého najviac túžil po pozornosti svojich milencov.
„Skutočne?“
Danielova ruka skĺzla nižšie a cez tenkú látku krátkych nohavíc pohladila chlapcov penis.
Myoung-soo protestne zastonal, hrýzol si do pier, aby nezačal prosiť o viac.
„Tak vidíš, presne tu to máme...“ doberal si ho jeho starší milenec, jeho ruka pokračovala v pomalom hladení.
„Nie!“ s posledných síl vykríkol chlapec.
Daniel sa uškrnul.
„Povedz mi, aby som prestal... stačí len požiadať...“
Myoung-soo privrel oči, uvoľnil sa a dovolil tej ruke, aby ho ďalej hladila.
Nedokázal odmietnuť, mal pocit, že exploduje, ak ho práve teraz pustí.
A keď pocítil ako mužove ruky začali sťahovať jeho nohavice, z hrdla sa mu vydral priam blažený povzdych.
Nenávidel ich všetkých za to, akú závislosť od sexu vďaka nim získal, no zároveň ich nedokázal prestať milovať.
Zvuk otvárajúcich sa dverí ho však prinútil oči otvoriť.
Kyoung-pyo bol pri posteli skôr, než stihol vôbec zareagovať.
„Mal si mi povedať, že ideš za ním...“ odsekol nahnevane smerom k Danielovi.
„Prišiel som ho pozvať k nám... No odmietol, chce sa objaviť len na kamere...“
„Tak dobre, s tým súhlasím, ale aj ja ostanem tu a budem naňho dohliadať...“
„Nie, ty nie!“ kričal Myoung-soo, keď pocítil ako klesol na posteľ k nim. Zrazu mal omnoho väčšiu chuť ísť do tej vírivky, než ostať úplne sám so svojím druhým milencom.
„Prečo nie?“ opýtal sa podrádene.
„Mám predsa voľno!“
„No teraz sa už neučíš. Ani nemáš iné povinnosti. Okrem toho, je mi jasné, že potrebuješ muža...“ vrhol veľavravný pohľad na jeho penis.
„Nechcem ťa...“
Pokúsil sa ho odkopnúť, ale jeho druhý milenec mu chytil nohy a pomohol Danielovi s jeho vyzliekaním.
Žasol nad tým, ako rýchlo sa dokázali tí dvaja proti nemu spojiť.
„Dennis je už vo vírivke. Dostal som ho tam, skôr než sme plánovali...“
„Už je pripravený? Myslel som, že príde až neskôr...“ Daniel nevyzeral, že by mal chuť opustiť rozrobenú prácu.
„Presvedčil som ho, aby to urobil... No musíš sa poponáhľať, mohol by zmeniť názor a opäť sa zaťať...“
„Radšej idem aj ja do tej vírivky, idem aj ja...“ chladne ich prerušil Myoung-soo. Obával sa toho, čby mu mohol Kyoung-pyo urobiť, potom ako ho naposledy použil on.
„Samozrejme láska, na tvoje zásluhy nikto nezabúda a hlavne nie ja...“
Kyoung-pyo sa uložil k nemu a pokračoval v dráždení jeho penisu, Myoung-soo sa najprv bránil, no napokon už len stonal a obtieral sa oňho.
„Prosím, vezmite ma... prosím...“
Kyoung-pyo ho zdvihol na ruky, no omnoho drsnejšie, ako to predtým urobil Daniel, no aj tak ho objal okolo krku a uľahčene sa oprel o jeho hruď.
„Ja... môžem ísť aj sám...“ zamumlal rozpačito.
„Nie, nemôžeš, teraz ťa mám ja...“ nenechal sa odradiť Kyoung-pyo.
Prešli cez dvere ako prví a Daniel za nimi napokon zavrel.
„Už stačí len presvedčiť jedného tvrdohlavca...“ spokojne poznamenal Daniel.
Kyoung-pyo prikývol a dodal.
„S ním to bude omnoho ťažšie... preto ti ho dnes rád prenechám...“
„Takže vy ste... to na mňa zahrali tak, aby...“ rozčúlene skríkol Myoung-soo.
Pochopil, že ho opäť dostali.
Dokázali ho vmanipulovať do toho, aby s nimi strávil noc aj počas svojho voľna.
„Nie, ja nepôjdem... ne...“
Pocítil ako ho Kyoung-pyo vášnivo pobozkal.
Nedal mu ani len možnosť ďalej protestovať a keď sa od neho odtiahol, pocítil zas Danielove pery, ktoré si ho neúprosne brali.
Nenechali ho na pokoji, nepustili ho, až kým znovu nepocítil túžbu, ktorej sa nedokázal ubrániť.
Dvere na kúpeľni sa za nimi napokon len zavreli a on sa rezignovane nechal odniesť až k vírivke.