25. 7. 2014

Moje leto s rodinnou drámou

HELP!





Čakáte od leta,more, slnko, zábavu
alebo aspoň relax?
Nuž čo by ste urobili, keby ste sa v lete náhle ocitli v centre rodinnej drámy.
Neviete?
Nečudujem sa. 
Neviem to ani ja.
A nie je to poviedka.
Bohužiaľ je to skutočný život.

hodnotenie




Mne sa to práve stalo a potrebujem to niekam napísať, lebo mi zas kolísajú nálady a takto sa toho zbavím. 
Dúfam. 
Povedzme, že sa zrazu niečo stane, niečo nad čím nemáte kontrolu, akoby to takmer niekto zariadil, že zrazu sa isté veci odhalia. 
Zazvoní jeden blbý telefón a objaví sa podozrenie z nevery. (Nie, mojej. Ja vzťah nemám. Keby som mala ja ten vzťah, vyriešim to raz dva.)
Je jedno, či je podložené či nepodložené, lebo záleží aj na tom, o akú neveru ide. A to neviem na 100 % potvrdiť. A keby aj, ten vzťah aj tak stál 2/10 hviezdičiek, čiže žiadna strata.
A začínajú vyhrážky.
O nožoch.
O veciach vyhodených von z okna.
A reči typu: "Ja ju vyhodím z okna aj s vecami."
A podobne. 
Hlavne, že ja mám problémy so sebou a ešte aj toto. 
Moje krehké obdobie stále trvá a nelepší sa to. 
Teraz len čakám, kedy to vybuchne, lebo vždy bol krik, a vyhrážky, ale tentoraz neviem. 
On len podozrieva.
Ona tvrdí, že ho nechce, že ho nenávidí.
Ona tvrdí, že sa len priatelí. (Neriešim. Nie je to moja vec. Nezaujíma ma či klame či nie.)
On tvrdí, že keby som tu ja nebola tak by bol dávno preč.
Čo je dosť nebezpečné, lebo sa to dá vysvetliť rôzne. 
On ľutuje, že vôbec prišiel späť, keď už raz bol rozchod istý. 
A chce, aby som mu povedala čo mám robiť.
A prečo ja?
Ja o vzťahoch nič neviem.
Skutočne nič skutočne dôležité.
A chce, aby som mu potvrdila niečo na základe, čoho by mohol konať násilne.
Tvrdí, že to nechá tak tie podozrenia, ale stále sa k tomu vracia.
Stále mení nálady.
Mňa to deprimuje a chcem, aby to skončilo.
Aby neboli žiadne podozrenia, ani žiadne krabicové vojny.
Aj tak to bolo zlé, no malo by to skončiť inak, malo by to skončiť dohodou ako medzi ľuďmi a nie bojom ako medzi šelmami.