11. 9. 2014

Material boy 18. kapitola 1/3







pár: Kim Myung-soo/Dennis O´Neil (napol Američan, napol Kórejčan) a iní
varovanie: sex za peniaze, pyšný a rozmaznaný_uke, vzťah so starším mužom (pribl. o 10 rokov starším, žiadny dedo :D)
obsah:  Myung-soo (18) sa nevie zmieriť s otcovým bankrotom. Aby si udržal životnú úroveň, na ktorú bol zvyknutý,  prijme ponuku jedného z otcových bývalých obchodných partnerov a začne žiť životom vydržiavaného milenca.
Poznámka: poviedka bude vychádzať nepravidelne.

  Hodnotenie








 Pre Ell, Lilith. 

Ráno vstal pomerne skoro.
Zdalo sa mu, akoby už takmer ani len dlhšie nezvládol zotrvať v posteli.
Dennis na rozdiel od neho spal veľmi tvrdo a bolo viac než očividné, že sa len tak ľahko neprebudí.
Obliekol sa a dal sa do poriadku.
Dal si raňajky a opýtal sa služobníctva kde by našiel ich pána, keďže Daniel pri stole nebol.
Odporúčali mu, aby šiel za ním do pracovne a mali pravdu. Daniel tam popíjal rannú kávu a vybavoval nejaké telefonáty s akýmisi zahraničnými partnermi.
„Máš dnes čas?“ opýtal sa ho po ich zvyčajnom pozdrave.
„Pre teba si ho nájdem vždy...“ odpovedal mu a dovolil, aby si sadol si do druhého kresla.
„Chcel by som, aby si sa mi dnes venoval ty... Dennis mi už spomínal, že so mnou chcete tráviť viac času a ja by som dnes potreboval teba, ak by ti to neprekážalo...“
Pocítil ako ho starší muž objal okolo pása.
„Rád ťa vezmem so sebou...“ súhlasil napokon a vyzeralo to, akoby ho predstava, že bude mať po boku svojho milenca napĺňala spokojnosťou.
„A Dennis?“
Myoung-soo pokrútil hlavou.
„Ešte spí,“ vyhlásil chladne, lebo práve teraz nemal v úmysle so sebou ťahať aj Dennisa, chcel mať Daniela dnes pre seba, aby s ním mohol prebrať ich ďalšie plány. A tak trochu ho znepokojovalo, že sa ho pýta práve naňho, keďže predtým k tomu sklony nemal.
„To je pochopiteľné, bol to preňho včera dosť ťažký deň...“ vyhlásil Daniel pobavene.
„Áno, ale aspoň sme ho dostali... a páčilo sa mu to...“ dôverne vyhlásil Myoung-soo.
Daniel ho jemne pohladil po vlasoch a pritiahol si ho bližšie k sebe.
Jeho výraz tváre prezrádzal triumf kombinovaný s takmer nákazlivou spokojnosťou.
„Tak to má byť,“ vyhlásil jednoducho.
Myoung-soo napäto prikývol.
„Ale to nie je všetko, ja skrátka... chcem viac... oni netrpia tak, ako som trpel ja, chcem, aby pochopili, aké to je...“
„Vtom ti rád pomôžem...“
Naklonil sa bližšie k nemu a nežne ho pobozkal na líce.
„Už teraz si užívam to, ako ich oboch začínam ovládať... Kyoung-pyo sa ešte vzpiera, ale ani mi napokon neunikne...“
Výraz Danielovej tváre hovoril za všetko.
„Prosím, pokračuj, nenechaj sa od svojho úmyslu ničím odradiť...“ žiadal ho úpenlivo.
Nemal v úmysle ustúpiť, kým ich Daniel nedostane.
„Ty máš strach, že teraz, keď som sa zblížil s Dennisom, zmením strany?“
Myoung-soo prikývol.
„Maličký, nemusíš sa obávať toho, že by som urobil niečo také... Aj keď vás všetkých ľúbim, vieš, že teba mám najradšej...“
Lichotil mu, no práve preto ľadový princ zachovával obozretnosť.
„Ani tebe nemôžem tak celkom veriť, aj ty myslíš hlavne na isté veci, a to ostatné je pre teba hra...“ vyhlásil tak trochu dotknuto, možno aj kvôli tomu, že pripustil istú formu lásky aj v súvislosti s nimi.
„Skutočne to môže tak vyznieť, no ja veľmi dobre viem, čo robím... Sám sa presvedčíš o tom, že moje metódy sú účinné...“
Myoung-soo nepochyboval o tom, že je to skutočne tak, pretože ten muž si priam užíval takéto vypäté situácie a kým on zvyčajne ustúpil Daniel, bol pripravený vytrvať až do konca a počať si na tú správnu príležitosť.
Za to ho obdivoval a bol ochotný podstúpiť aj riziko spojené so zradou z jeho strany.
Aj keď si uvedomoval, že niečo také by ním nepochybne hlboko otriaslo.
Práve teraz však chcel veriť, že v tomto prípade mu bude šťastie naklonené.
Daniel dopil kávu.
 „Raňajkoval si?“
„Áno, pane...“
„Výborne, len si vezmem nejaké veci a pôjdeme...“
Siahol po svojom kufríku a vložil si doňho akési dokumenty.
Potom vložil do tašky aj svoj tablet a ešte pár krát niekomu telefonoval.
Myoung-soo naňho trpezlivo čakal.
„Ideme rovno na letisko, pretože dnes niekam pôjdeme firemným lietadlom... takže si vezmi aj doklady...“