11. 10. 2014

Rivals 15. kapitola 1/3











názov: Rivals
paralelná poviedka k poviedke Ghosts 

(poviedka Ghosts  už začala vychádzať)
varovanie: trojka
pár: Kim Min Suk/Jung Kyoung-Ho/ Hyun Sang Hee
poznámka: Kim je z doramy shut up flower boy band
Kyoung-Ho (tam nehrá)
obsah: Stredoškolák Kim Min Suk sa nedokáže len tak ľahko vyrovnať so smrťou svojho najlepšieho kamaráta. Od chvíle ako sa dozvie, že šlo o vraždu, a je z nej podozrivý Jung Kyoung Ho  popredný člen Yakuzy, nedokáže nájsť pokoj, stáva sa milencom tohto muža, aby sa k nemu dostal bližšie a zistil pravdu, no zároveň sa zaplieta aj do komplikovaného vzťahu so svojím spolužiakom... 

poznámka: venovanie udeľujem postupne každému komentujúcemu...

hodnotenie
 


 Pre Ell, Lilith.

Prebudil sa v akejsi tmavej miestnosti.
Bol priviazaný k akejsi starej stoličke stoličke a oči mu zakrývala akási látka. Niečo mal strčené aj v ústach a nechutilo to veľmi dobre.  
Bolela ho hlava a cítil bolestivé pichanie, ktoré ho na nejaký čas nútilo len pokojne sedieť a na nič nemyslieť.  
Bol ešte zľahka omámený, keď začul kroky.
„Kto je tu?“ opýtal sa, ale odpoveď neprišla.
Aj keď bolo viac než zjavné, že do miestnosti vošli najmenej traja ľudia.
Usúdil to podľa zvuku krokov.
A začul škripot ďalšej stoličky, ktorú niekto nešetrne ťahal po dlážke.
A následne ďalšie kroky.
Dvere sa zavreli.
Niekto mu nešetrne rozlepil ústa a odstránil tmavú látku z očí.
Keď si jeho oči zvykli na svetlo, uvedomil si, že sa díva do tváre svojho bývalého milenca.
Jung Kyoung-Ho naňho upieral mimoriadne chladný pohľad. Jeden z tých, ktoré v ňom vyvolávali istú mieru nepohodlia.
Roky mu neubrali nič z tej jeho temnej príťažlivosti a zdalo sa mu, akoby dnes vyzeral dokonca lepšie než keď ho videl naposledy.
„Kim Min Suk...“ oslovil ho, jeho meno priam zašepkal.
A on cítil ako mu po chrbte prebehol mráz, keď ho opäť prebodol pohľadom. Bolo príjemné počuť svoje meno z jeho úst, napriek tomu, že použil jeden z tých nebezpečnejších spôsobom a medzi nimi už nebola až taká harmónia ako kedysi.
„Pán Jung...“ oslovil ho dosť formálne, vzhľadom na to, že počas posledných rokov spolu nevychádzali veľmi dobre.
Pokúšal sa však držať hlavu hore a priveľmi nedávať najavo strach.
Naučil sa veľa o technikách ako zvládať stresové situácie, a teraz ho už podobné záležitosti nemohli len tak ľahko zaskočiť.
Lovecký nôž, s ktorým sa však pohrával jeho bývalý milenec v ňom nevzbudzoval veľkú nádej, že vyviazne bez ujmy.
Tentoraz nemal v úmysle hrať sa na hrdinu. Časy, keď túžil po smrti, bolo už dávno preč. Nemal v úmysle takýmto spôsobom pokúšať osud.
Práve teraz by skôr uvítal, keby sa z tejto situácie dostal podľa možnosti so zdravou kožou.
Čo však vzhľadom na náladu mladého bossa, nebolo veľmi pravdepodobné.
„Potrebujem, aby si mi vysvetlil pár vecí, Kim Min Suk...“ povedal mu zdanlivo pokojne, no jeho hlas bol ľadovo chladný a naďalej držal v rukách ten nôž, ktorý povedzme, že vzbudzoval dostatočnú mieru rešpektu.
„Poviem vám všetko, čo budete chcieť vedieť...“ zamumlal Min Suk pokorne.
„Mám len jedno otázku. Kde sa momentálne nachádzal Jung Sang Hee?“
Kim Min Suk nespokojne pokrútil hlavou.
„Nerozumiem...“
Kyoung-ho vstal.
Min Suk pocítil ostrú čepeľ na svojom krku.
Srdce sa mu prudko rozbúchalo.
„Odpovedz na otázku a zbytočne to nepreťahuj, ešte stále sa s tebou zhováram viac menej priateľsky, ale to sa môže veľmi rýchlo zmeniť.“
Len zľahka sa obtrel o jeho krk a nôž opäť odtiahol.
„Pane, ja... nevidel som ho odkedy ma prepustili z nemocnice...“ vyhŕkol rozrušene, skutočne žiadna technika ho nemohla pripraviť, až na takýto nápor, no musel uznať, že ho zrejme skutočne vyliečili, keďže si dokázal zachovať zdravý rozum aj pod takýmto tlakom a nezosypal sa.
„Prisahám, prosím vás... skutočne som ho odvtedy nevidel... ani raz ma nenavštívil... naozaj... neviem... ja... dlho som o ňom nepočul...“ ubezpečoval ho opatrne.
A bola to skutočne pravda.
Predtým dokonca istý čas predpokladal, že za ním príde, ale nestalo sa tak a bolo mu to čiastočne aj ľúto.
„Povedal mi, že chodí za tebou... že sa s tebou stretáva...“
„To je možné, ale skutočne som s ním nebol. Ja... odkedy som prišiel z nemocnice, tak som chodil na terapiu a dával som si do poriadku svoj život...  Skutočne neviem, prečo vám to povedal...“
Kyoung-Ho si ho dosť dlho premeriaval nepriateľským pohľadom.
„Tak dobre, povedzme, že tvojej verzii verím...“
Min Suk si po týchto slovách značne vydýchol.
„Ale budem si to musieť overiť, moji ľudia sa opýtajú osôb v tvojom okolí... A podľa toho sa zariadim... Dovtedy budeš mojím hosťom...“
Kim Min Suk z toho práve teraz nebol nadšený, keďže toto prijatie nebolo ktovieako príjemné.
„Tak dobre, ak to skutočne potrebujete zisťovať, tak ja s tým nemám žiadny problém. Nemám dôvod sa toho obávať... Ale čo sa vlastne stalo, vy neviete, kde je?“
Kyong-Ho sa k nemu opäť priblížil, no tentoraz mu nešermoval nožom pred tvárou, čo nepochybne ocenil.
„O to sa ty nestaraj,“ odsekol chladne, odstránil mu putá a jednu ruku položil na jeho rameno.
„Pôjdeš so mnou a žiadne hlúposti,“ varoval ho drsne.
Kim Min Suk prikývol.
Pokúšal sa potlačiť vzrušenie, ktoré v ňom ten nebezpečný tón navodil.
„Áno, pane...“
Pokojne sa nechal odviesť.