22. 4. 2015

Hnevá ma to...


o ďalších komplikáciách.
o netradičnom dôchodku... prípadne o ľudoch, ktorý akosi chytili druhý dych v istom ehm... veku...
pozor nadávky bez cenzúry.



Matka zase meškala z práce a ehm... vraj chodí domov druhou stranou či čo, teda vzal si do hlavy, že chodí k nemu a potom domov...
Neviem, či je to pravda, a ani ma to nezaujíma, ako som predtým povedala...  no ja tiež chodím občas pomedzi bloky, a nejako neriešim to, že či idem jednou stranou či druhou... Príde mi to také, že ehm... pol na pol... ten smer a tak...

Otec teraz no hnusne nadáva na matku,teda nadáva jej do kuriev a mne to vôbec nie je príjemné, teda dosť ma to rozčuľuje a zrejme je asi fakt, že si všetko beriem až príliš na seba... no nie som typ, čo si nič nevšíma...
No majú smolu obaja, idú do tej novej knihy, čo začnem písať... budú rodičmi jednej z hlavných postáv... 

Rozumiem dôvodom, a tak... a skutočne nebudem riešiť ani to, do akej miery, je ten vzťah vzťahom keďže no musím spomenúť, že osoby, zainteresovaná v tomto probléme majú prosím pekne 64, 62 (skoro) a u toho ďalšieho si nie som istá no  má viac než 65, obzvlášť preto ma iritujú, lebo by mali dať pokoj a užívať si takmer dôchodok a nie sa tu šáliť s problémami, určenými skôr pre mladšiu generáciu...

ale proste no... je mi z toho smutno, takto by to byť nemalo... to už nie je tá rodina, čo bola,teda ani predtým nič moc a sem tam... som už piča a kurva bola aj ja, občas, alebo aj taká ako ona... aj to som už bola...

Asi si to fakt beriem až príliš k srdcu...

Pričom rozpráva o tom, že mne je tak zle, teda blbo z toho, že nemám rodinu a manžela, nuž ehm... (na to momentálne ani nemyslím) pri slove rodina sa mi chce skôr niekam utiecť... Je mi teraz najlepšie samej, hlavne keď bojujem s istými vecami, ktoré by mohli byť dosť obmedzujúce pre iných...

Píšem to sem, lebo musím byť ticho, aby nebola hádka, ale no, niekam to ísť musí, takže ehm.... blog je momentálne jediné miesto... ale teda radšej mám poviedky než tú životnú realitu...