1. 5. 2015

O znepokojujúcich číslach...

Dnes som sa odhodlala postaviť sa na váhu a vyšlo mi jedno dosť blbé číslo, teda ... ehm... som z toho mierne povedané smutná....
Extrémny stav...  Musím to zas niekam napísať...




41 kg.
Toľko vážim.
Je to des.
Posledný rok mi takto klesla váha zrazu...
Necvičím ani zámerne teda nechcem schudnúť.
A určite nie na také číslo. 
Bola som predtým "normálne" skrátka primeraná, ako sa to povie...
No trošku sa už strácam, ale ja som to videla, aj keď som sa pozrela do zrkadla, ale to číslo, proste... no, keď sa tak ukáže... to nevyzerá nič moc...

Ešte trošku a budem fakt kostra...
Nemám anorexiu ani bulimiu teda... nezvraciam (chvalabohu lebo neznášam také veci) 
Dokonca viem, že som chudá... a nevidím samu seba ako tučnú, vidím, že mám tenké ruky, že ehm... kostičky viditeľné... viac než by mali... 
Ale takto som to fakt nechcela. 
Vôbec sa mi to, sakra, nepáči.  
A dosť často mi nie je dobre... skrátka keď sa najem tak väčšinou ehm... po jedle, že koniec... a to predtým nebývalo také...
Je veľmi ťažké sa akoby vrátiť späť do toho dobrého obdobia... Už sa to asi pobabralo a neviem no...

Čo a kedy som urobila zle...
Keby som to tak mohla vrátiť späť, no to sa teraz tak ľahko nedá, lebo už sa tam niečo pokazilo... nie je to také ako predtým... 
Asi to už má následky...
Myslím, že to začalo tým, keď som raz začala vynechávať obed... teda pár dní som bola bez... a potom som z toho zrazu vypadla a už mi dajako nechýbal... 
Stalo sa to, lebo som bola vtedy nervózna z jednej hodiny v škole, proste bola taká no... dosť nepokojná  a napätá hodina a nechcelo sa mi pred ňou jesť, lebo od napätia mi nebolo dobre, tak som to pár krát akože ten deň vynechala...  a potom už bolo neskoro a tak sa to nejako toto...zvrtlo na ďalšie a ďalšie dni... potom som už v škole nemohla jesť... proste to nešlo... ani na chodbe, ani nikde... to bolo vtedy si myslím, že ešte také skôr psychické, lebo doma som mohla jesť normálne, teraz nemôžem normálne jesť ani doma...(pričom no viem, že doma sú isté problémy, ale nemyslím si, že je to tentoraz tým, lebo momentálne pri jedle mi dá každý pokoj, teda pár krát ma predtým vyviedli z konceptu, kvôli blbostiam, ale teraz to už nerobia... a i tak nenastala veľká zmena ...)
Teda viete, asi tak, by to malo fungovať, že by som mala byť hladná teda, vtedy keď už fakt no... nemám v sebe skoro nič a ono sa to nedostavuje, tak som potom zmätená, hlad mám len občas, napr. ked niečo vynechám, ale to už ehm... no... keď niečo vynechám, už to nie je dobré... keďže nemám veľmi moc dôvodov na to, aby som niečo vynechávala...
ale teraz to už nie je o tom... teda... budem sem písať o tom, ako sa mi darí a tak... nuž teda, či sa to niekam posunulo a tak...
ale odkedy tam teda nie som tak jem aj raňajky, čo som predtým nemohla ani vidieť...  i keď málo, ale už som sa snažila jesť aj viac, ale potom zas... som sa nevedela teda... nikam dostať, lebo mi bolo ťažko na žalúdku :(
Lebo no, základ toho problému je moja vina, pobabrala som si to, ja sama, ale nemyslela som, že to bude až také... teda... neuvedomila som si, že ehm... to tak dobabrem...
Vyšetrenia okrem hadičky sú dá sa povedať, že dobré, v norme a tak...  no asi sa budem musieť ešte prinútiť urobiť ďalšie... (Keď mne sa tá hadička vôbec nepáči... :( :(