25. 6. 2015

Dnes je hrdinský deň

novinky o mne, o tom ako sa pohli ľady...




Nuž náhodou to tak vyšlo, že som tam fakt aj šla, mám za sebou tú hadičku aj odbery krvi, takže ehm... s pomocou injekcie na upokojenie to šlo, i keď nebolo to príjemné, ale keďže som nič moc z toho nevidela a bolo to rýchle, tak to šlo....

 Teda pôvodne to tak nemalo, ale niekto im vypadol a ja som nejedla, tak sa ma spýtali či to chcem hneď a ja, keďže som sa obávala, že neskôr zas zdupkám som, povedala, že hej hneď...  A bola som ale hrozne nervozna predtým... ale po injekcii to bolo akože dobre... teda nepríjemný bol istý moment, ale zvládla som to dobre, teda žiadne sprievodné javy, ktoré sa niekomu urobia, sa mne neurobili, čo ma potešilo.. ani ma nenaplo... čo ma potešilo dvojnásobne, lebo ten pocit nemám rada... I keď bez injekcie by som sa asi vystresovala až na vrchol stupnice, takže no... za to, že dávajú injekciu som bola fakt vďačná i keď sa za ňu platí, ale ten kluď bol fakt nie na zahodenie...

Takže
vylúčim príčinu jednu aspoň, tak o 10 dní budú zhruba výsledky, takže ehm... už sa to rozbehlo a keby náhodou no to nebolo nič fyzické, (čo si myslím, že aj tak asi nebude, ale nechám sa prekvapiť) tak mi neostane nič iné, len sa donútiť ísť na terapiu...

A i keď dnes mám citlivý žalúdok a chce sa mi spať, som rada, že som to dala... ale zas aj robili to šikovne a tak... ani som sa nenazdala a bolo to preč... takže ehm...

Držte palce, teda, aby aj keď mi nič nebude sa to aj tak vyriešilo či už terapiou alebo tým, že zistia fakt čo mi chýba...