24. 6. 2015

Ehm akože už mám fakt dosť...




zas horor a horor



Nuž dnes mi zas nešlo moc jesť, teda som sa zasekla, samozrejme potom som akože dačo zjedla, ale až neskôr, to zas trošku šlo... i keď hlad som nemala, ale šlo to... trošku neskôr, som dačo zakusla...
 a otec tomu dal korunu tým, že začal, že to možno preto, že si znudená, chápete, akože neviem, som všetko možné len nie znudená...
mám podozrenie, že si so mnou začína preto, lebo som mu povedala, že nebudem zisťovať preňho meno toho maminho tzv. priateľa a jeho adresu, že sa s tým asi akosi nevie zrovnať tak rýpe, pretože zas padli tie slová, že ja  on môže aj odísť kedy chce, zas mu to behá v hlave, a pritom nikto nespomenul nič, ani o tom nebola reč,   potom krik potom smiech, no mám taký dojem, že sa z tej mojej matky asi fakt scvokne, ak to takto pôjde teda ďalej... To už je tretie negatívne vyhlásenie tento týždeň... akože fakt neviem o čo mu ide... akože čo odo mňa vlastne chce... no, ten boxovací vak by sa fakt asi zišiel...
Minule to na mňa zabralo, takže práve teraz uvažujem nad tým, že sa asi zdokonalím v technike upokojujúceho dýchania...