12. 10. 2015

Zakázaný vzťah (dokončené)




Dokončila som korektúru knihy zakázaný vzťah, mojej bl-novely...

A urobila som to, čo som si pred rokom zhruba vymyslela, teda poslala som to do prvého vydavateľstva.
Nech sa s tým pobavia, keď už nič iné. A nech zistia, že tento náš malý fenomén existuje teda, nuž veď viete...
Ale trúfam si, že?
No keďže neúspech v takýchto záležitostiach neberiem už nijako tragicky, tak mi nebude prekážať ani keď sa dočkám štandardným odpovedí, ako väčšina populácie. :D
Merzmer to ovšak päť musí skúsiť, lebo v budúcnosti to plánuje zas skúšať s fantasy. 
A keď to nevyjde,  nevadí, mám na to celý život, možno prinajhoršom založím aj vlastné vydavateľstvo, keď to inak nepôjde, ktovie, človek nikdy nevie :D :D :D 
Ale nie, nuž... Skrátka keď už nič tak, aspoň nech je vzrúšo ako sa hovorí, rozvírenie vôd a tak...  To je pred narodeninami to pravé rozptýlenie. 
Budem teda pokračovať v článkoch o tom, aké na túto ehm... knihu budú reakcie... 
Podpisujem sa samozrejme menom Merzmer :D teda, beriem si ho ako svoj pseudonym a tak... :D 
Nemyslím si, že som nejako extra dobrá ani si od toho nič nesľubujem, robím to v podstate len tak, keďže je to v podstate bezpečné a nič ma to nestojí... len pár mailov, čo nie je také zlé, ako v minulosti, keď sa museli posielať rukopisy ehm... veď viete, v papierovej podobe... 

Každopádne dávam si týždeň pauzu od akejkoľvek korektúry, aj čo sa týka fanfiction aj iných vecí...
Písať budem, tak ako doposiaľ... 
Od budúceho roka chystám novú fantasy pre zmenu zas het,čo sa týka originálnej tvorby...  aspoň tak by som to chcela urobiť, ak mi to osud umožní...