10. 11. 2015

Pripravujem si ostré lakte...

nuž musela som to napísať, lebo som sa potrebovala zbaviť istého psychického napätia a písanie na to pomáha...



Trošku mi je lepšie, pribrala som kilo a niečo, no samozrejme, že zas ma treba dať dole, no nie?
Zas to isté riešia doma zas ma do toho ťahajú, aj napriek tomu, že som sa ledva oklepala z toho úderu, zas pokúšajú osud.
Pripravujem si teda ostré lakte a pôjdem si za svojím, skrátka tentoraz skúsim inú taktiku...
Ja budem podstatná, ich problémy také malé.
Ja to zastavím, keď mi to pôjde na nervy
Pošlem isté vplyvy proste preč... 
Ja si poviem čo ja chcem a kedy chcem a vyhradím si právo nepovedať nič, keď to práve nebude treba.
Citové vydieranie na mňa platiť nebude, ani náreky, manipulácie a slová, za ktorými si aj tak nikto nestojí...
Musím teraz vidieť veci jasnejšie, vstanem z toho blbého popola...
A keď ešte niekto povie na koho strane som poviem, že na vlastnej, hlavne na tej svojej... lebo iné strany neuznávam...
Nenávidím také reči...
Padli aj slová, ktoré naklonili váhy viac na jednu stranu, ale nie úplne, čiže ešte stále som v neutrále a pracujem skôr pre seba... lebo keď nie tak, skončím roztrhaná a každý si uchmatne kúsok... čo už tak nebude...
Tento rok niektoré väzby zabil... 
V tomto strany proste neuznávam a nikto nemá nárok odo mňa žiadať nejaké... 
Tie isté blbosti dookola ma nezaujímajú...
Ľudia si majú vyriešiť svoje veci a keď majú isté dôvody na to, aby zotrvali v niečom čo nefunguje, tak nech sú ticho a nemučia tých ostatných, oni si to tak vybrali, ja keď si zle vyberiem, budem za to tiež niesť následky, no nezborí sa z toho celý svet a nebudem chcieť všetkých umučiť...
Chcem byť veselá.
Chcem si užiť život.
Nie riešiť problémy manželských párov, ja som ešte ani nerandila ani sa nechystám, takže také starosti prenechám radšej im. 
Chcem zábavu, chcem sa smiať.
Chcem pozitívne myšlienky.
Chcem proste žiť a nedívať sa späť.
Chcem čeliť svojmu strachu, chcem mu porozumieť, chcem, aby sa postupne stratil.
Chcem mať dôvod, aby som sa mohla usmievať, aj keď to poriadne neviem a veľmi mi to nesvedčí, ale aj tak...