30. 9. 2016

Agora je mrcha

je to zlé, liečim sa, no tak skoro sa nevrátim mrzí ma to :( mám agorafobiu a rozšírila sa aj na počítač neviem ani písať, poriadne som tu len tak na rýchlo a dosť ťažko sa mi tu ostáva :( beriem lieky, ale ešte to potrvá dlho, kým sa z toho dostanem...

akosi sa fakt neviem dostať na pc, len veľmi s veľkým premáhaním, písať sa mi chce, len akosi ma tie pocity desné tam nechcú pustiť. 
Agora je sprostá mrcha, chcem, aby mi dala pokoj a konečne ma prepustila, som ako na reťazi... je to zlé...
a z tých liekov mi tiež nie je moc dobre, lebo mám stále podváhu, tak zvládam len polovičné dávky... a i tak je to tak natesno, akoby ... joooj... neznášam to... :( celý život mi dobabrala tá agora... 
Inak by som písala ako drak, ale aj teraz som tu na pol násilne, proste sa musím liečiť, lebo som sa asi fakt... ehm...
A to už ani nehovorím o tom, že ma to nechce pustiť ani von, trpím tam jak toto... bože držte palce, nech to dajako prekonám, lebo inak sa z toho zbesním, šialene mi chýba písanie aj virtuálny svet aj všetko.
Pri Merlinovej brade, ale ma to všetko serie riadne. 
A nerobím si srandu, vôbec nerobím... 
Nie je to vôbec pauza z mojej vôle, ale veľmi veľmi nedobrovoľná pauza, ktorá ma desí, lebo fakt dúfam, že to nebude navždy, keby že navždy ta by ma asi porantalo, to by som asi nerozdýchala...