30. 7. 2015

Odhalenie veľkého prekvapenia



Ak chcete vedieť, čoho sa týka veľké prekvapenie, odpoveď nájdete v tomto článku...
Ak ste pripravení rozbaliť prekvapenie, pokračujte ďalej... 


 Virtuální realita
 už čoskoro...





Získala som povolenie na napísanie pokračovania poviedky známej ako Virtuální realita.



autori: Sylvík & Adelaide
Žánr: slash (zatím tak 15+)
Páry: Alan Rickman / Daniel Radcliffe

Merope Merzmer, teda moje skromné ja,  získalo povolenie pokračovať v príbehu  a opäť ho vrátiť späť do života :D  A práve tú poviedku opäť dočítala a je ňou opäť nadšená. Prelúskala naraz všetky staré kapitoly. :D
Priznávam, že som ju čítala už aj predtým, keď pôvodne vychádzala,  ale nekomentovala som, lebo zvyčajne som tichá čitateľka, takže nuž, akosi som sa ku komentovaniu nedostala a potom  zmizla, čo sa na nete stáva,  po určitom čase mi to prišlo ľúto a nedávno som sa odvážila o ňu zaujímať a výsledkom je to, že budete mať možnosť si ju prečítať opäť prípadne prvý raz, ak ste na ňu predtým nenarazili, tak odporúčam teda..., samozrejme aj staré časti a takisto aj snáď pribudnú nejaké nové, teda snáď sa to podarí...