29. 5. 2016

Programátorka 2. kapitola 1/2








Pár: programátorka/šéf hackerskej skupiny, vzťah so starším mužom, dráma, romantika
Obsah: Dievča, s loginom Arwen, programátorka, ktorú jej kamarát požiada, aby mu pomohla s jedným kódom. Odvedie ju na tajné miesto, na miesto, kde sa stretáva hackerská skupina do ktorej patrí... A ona sa do istej miery stáva jej súčasťou, len na určitý čas, len ako záskok za iného programátora...
Motto: „Som neviditeľná. Moje meno pre vás nie je dôležité. Som preč, skôr než si to vôbec uvedomíte, no on nebol ochotný ma nechať odísť... On bol tým, komu na tom skutočne záležalo. “
Poznámka: inšpirované seriálom Mr. Robot..../ párová poviedka k Hackerovi tentoraz s dievčenskou hrdinkou...



pre Farah.

Bolo to to jediné, čo sa na ňom dalo rozoznať. Keďže mal na sebe akúsi tmavosivú bundu, čo bola si všetko, čo mohla práve teraz považovať za súčasť jeho samotného, keďže hlavu mu akosi nebolo vidieť, kvôli tej kapucni, ktorá sa postarala o zakrytie jeho tváre.
„Kto si?“ nasledovala otázka pomerne logická a nepochybne aj úplne na mieste. Keďže to bola práve ona, ktorá sa ocitla v úkryte, pomerne známej a dosť nebezpečnej hackerskej skupiny.
Nemohla odpovedať. Nemohla myslieť. Len sa naňho dívala, len odrátavala tie posledné sekundy, ktoré ešte ostávali do... Totálneho kolapsu. Jej srdce dosahovalo svoje maximum, cítila každý úder.
„Neviem či ťa o tom informovali, ale toto miesto je moje, predpokladám, že vieš čo to znamená...“
Zvuk padajúcej fľaše.
Kotúľanie po dlážke a lepkavá tekutina, ktorá sa zastavila takmer až pri okraji jej topánok.
„Vy... vy ste tu... nepovedali ste predsa, že budete...“ začula kdesi zozadu Louisov hlas.
„Som tu, prišiel som ťa skontrolovať a zdá sa, že v pravej chvíli...“  obrátil svoju pozornosť na jej mexického priateľa, ktorý sa doslova chvel, ako mala možnosť vidieť.
A preukazoval tomu neznámemu viac úcty, než by malo byť v jeho veku bežné, keďže sa ani len neodvážil mu tykať, aj keď práve teraz veľmi nevedela posúdiť v akom veku je osoba, ktorá prišla, do úkrytu, jedno však vedela s istotou, bola to osoba, ktorá mala rozhodujúcu pozíciu.
A o jej prítomnosti zjavne nebola informovaná, čo znamenalo, že by mala čo najskôr otvoriť ústa a pokúsiť sa odtiaľ dostať.
Bolo ľahké si to predstaviť a v myšlienkach realizovať, ale keď pocítila dotyk tých jeho čiernych očí, nedokázala sa ani len pohnúť a už vôbec nie hovoriť.
„Predpokladám, že si tu už dosť dlho na to, aby si poznal pravidlá, ktorými sa riadime, neautorizované osoby na našom území sú rizikom, ktoré si nemôžeme dovoliť, uvedomuješ si to?“
„Áno, ale ja...“ hlesol Louis.
Zrazu celý vystrašený a napätý, ani sa nedokázal postarať o tú fľašku z ktorej sa stále vylievala kola.
„... Blue je už preč príliš dlho, ja, uvažovali ste predsa o tom, že by mohla byť nahradená... tak som si myslel... toto je Arwen, ona je skvelá programátorka a mne sa s ňou veľmi dobre spolupracuje... dokončila aj pár tých starších projektov od Blue, nuž ona sama ma vlastne na ňu upozornila... ako na vhodnú kandidátku...“
Arwen si nespomínala, že by tú Blue niekedy mala možnosť spoznať na sieti, no ona o nej očividne odniekiaľ vedela. No možno to ani len nebola pravda, možno len Louis hral o čas, aby upokojil svojho šéfa. Čo práve teraz bolo aj jej prioritou, keďže sa odtiaľto túžila dostať, čo možno najskôr a vskutku ľutovala, že práve dnes si zvolila tú možnosť vyliezť zo svojej ulity.
Prudko sa mykla, keď pristúpil k nej. Nebola neviditeľná, on sa na ňu díval, akoby ju chcel vidieť, akoby chcel preskúmať všetko, čo sa jej týkalo.
„Takže ty si robila tie posledné projekty... ty si na nich spolupracovala...“  opýtal sa jej, a nedal nijako najavo to, že by ho znepokojila jej reakcia.
 „Áno...“ prinútila sa k odpovedi, šlo to ťažko, ťažšie než očakávala a hlas sa jej chvel.
„Musím uznať, že som bol s nimi spokojný...“ povedal jej už omnoho miernejším tónom.
Takmer akoby ju chcel pochváliť, čo bolo vskutku príjemné.
A ona si uvedomila, že Louis niekam zmizol a dúfala, že len šiel po handru, aby upratal ten neporiadok.
„No neznamená to, že som spokojný s tým, akým spôsobom ťa sem Louis priviedol. Takto sa to nerobí, nie u nás... To musíš uznať...“
„Mrzí ma to, ja...“ chcela mu povedať, že nemala v úmysle stať sa ich programátorkou, že to všetko, že to boli len malé projekty, ktorými ju Louis poveril bez toho, aby od nej čokoľvek očakával. No nemohla, nevedela si predstaviť, akoby na to práve teraz zareagoval. A čo by bol schopný s ňou urobiť.
„Možno bude najlepšie, ak už pôjdem...“ bolo ťažké prerušiť ticho, no práve teraz bolo pre ňu prioritou utiecť od toho nebezpečenstva a bola preto ochotná opäť zatlačiť na svoje vlastné hranice.
„Pôjdeš, áno samozrejme, ale až neskôr, až potom, keď si budem istý, že Louis navrhol vhodnú náhradu za Blue... Budem sa o tom musieť osobne presvedčiť, to iste chápeš, všakže...“
„Áno, ale...“ nedovolil jej to dokončiť.
„Pre nás všetkých bude lepšie, keď prijmem Louisove vysvetlenie... predpokladám, že aj ty si toho názoru... Pokúšam sa o to, no ak je to inak, pokojne mi to povedz a už sa nejako zariadime podľa toho...“ Bezmocne prikývla, lebo pochopila tú skrytú vyhrážku v jeho slovách.
Tak radšej len prikývla a dúfala, že sa ešte niekedy bude môcť dostať k svojej kabelke.
 „Na chvíľu odstúp, teraz sa prihlásim do srdca ja... A trochu sa na to pozriem, uvidíme, či máš v sebe potenciál, ktorý my hľadáme...“  požiadal ju.
Login: Aganemnon
Heslo: ************
AGANEMNOM je online.
  
nasledujúca časť