1. 1. 2008

1. Nevydarený zápas, zranenia a neočakávané dotyky

Varovanie: slash, romantika (ako inak) Pár Harry Potter/Lucius Malfoy vedľajší pár : Severus Snape/Neville Longbottom (aby bolo o čom písať :D, na spestrenie)
Matne si spomínal na predchádzajúci víkend. Strávil pár krásnych hodín v náručí svojej lásky. Spomínal na každučký dotyk svojho skúseného milenca. Prahol po ďalších objatiach a bozkoch. Vedel, že len s ním môže dosiahnuť uskutočniť svoje najtajnejšie priania. Trhane sa nadýchol a pokúsil sa vziať si zo stolíka okuliare.
„Nehýb sa, Potter. Som rada, že si sa už prebral, ale nesmieš robiť prudké pohyby. Máš narazené rebrá,“ hlas školskej sestry ho vytrhol zo snívania. Začínal si uvedomovať bolesť a takisto aj tvrdosť nemocničnej postele. Vráskavé ruky z neho sťahovali habit.
„Madam Pomfreyová, prečo som tu? Čo sa mi stalo?“ v hlave mal poriadny zmätok. Nevedel si spomenúť, prečo ho zrazu bolí celé telo.
„Dnes predsa začala metlobalová sezóna. Ten šport by mali zrušiť. Len zbytočne ohrozujú zdravie študentov a potom mi ich sem donesú v takom dezolátnom stave. Mladý Malfoy sa ešte doteraz neprebral. Dorážačka ho takmer pripravila o oko. Môže byť rád, že má len otras mozgu. Horšie je, že do vás vrazil v plnej rýchlosti. Spadli ste z poriadnej výšky. Musím vás poriadne prehliadnuť,“ studené ruky sa dotýkali boľavých miest.
„Vykĺbený členok, jedno zlomené rebro, to vôbec nevyzerá dobre...“ zamrmlala podráždene.
„Ťažko sa mi dýcha a vôbec nič nevidím, ale rád by som zabil Draca. Určite to urobil schválne!“
„O tom vážne pochybujem. Pokiaľ sa nemienil zabiť, určite nemal v pláne riskovať svoju tváričku, kvôli vašej likvidácii. Niet divu, že nemôžete dýchať. Nesnažte sa naťahovať, lebo si môžete vážne ublížiť. Na okuliare ani nepomyslite. Tvár máte poriadne opuchnutú. Musím okamžite doniesť celú kopu elixírov. Zdržíte sa tu najmenej mesiac. Prestaňte sa vzpierať, hojivá masť vám neublíži!“ oborila sa naňho, keď jej bránil v natieraní citlivých miest. Záves chrániaci jeho posteľ pred zrakmi neželaných hostí sa prudko odhrnul.
„Pán Malfoy, váš syn leží na vedľajšej posteli,“ netrpezlivo mu pokynula, aby sa zatiahol záclonu, ale on nereagoval. Očividne ho to poriadne šokovalo.
„Toto bude mať určite nedozierne dôsledky. Zistil som, že metla môjho syna bola naschvál poškodená nejakým zaklínadlom. Niekto si to poriadne odpyká,“ povýšenecky vyhlásil Lucius. Môj malý Harry. Si tak hrozne doudieraný. Ako môžem odísť, keď ťa vidím v takomto hroznom stave.
„Dobre, som si istá, že túto nehodu riaditeľ dôkladne prešetrí. Keď ste už tu, tak mi aspoň pomôžte. Potrebujem, aby ste ho chvíľu podržali. Nemôžem ho poriadne ponatierať, lebo sa neustále bráni,“ očakávala, že to odmietne a vyhovorí sa na nejaké nečakané povinnosti.
„S radosťou vám môžem,“ pomaly pristúpil k chlapcovi. Chytil ho podľa pokynov hundrajúcej sestry. Pevne ho držal a potichu mu šepkal do ucha slová, ktorým nemohla rozumieť. Bola zabratá do práce a vôbec si nevšímala, že sa medzi sebou potichu dorozumievajú.
„Vydrž, Harry,“ nenápadne mu vtisol bozk do vlasov, keď sa venovala zranenej nohe.
„Harry, hrozne sme sa o teba...“ do nemocničného krídla vošli všetci členovia družstva. Keď videli ako Lucius Malfoy drží Harryho okamžite vytiahli prútiky.
„Tak mládež už toho mám naozaj dosť. Weasley, Grangerová, môžete ostať, ale ostatní nech okamžite zmiznú. Potter je vážne zranený. Nemôžem príjímať návštevy!“ rezolútne vyhlásila rozhnevaná školská sestra.
„Ty naozaj nič nevydržíš, Potter. Hádam si nemyslíš, že ťa budem celý čas držať za ručičku,“ posmešne vyhlásil Lucius pomaly odstúpil od svojho milenca a neochotne sa vybral k lôžku svojho syna. Najradšej by ostal celý čas s ním, chcel ho hladkať a upokojovať, ale nemohol. Vedel, že nemá právo byť pri ňom. Nikto nesmel tušiť, že sa majú radi, inak by vypuklo hotové peklo. Temný pán by ho zabil alebo použil ako návnadu. Madam Pomfreyová odišla do svojej miestnosti po potrebné elixíry. Harry jej bol tentoraz vďační, že poslala všetkých preč. Dúfal, že Lucius nejako zariadi, aby mohli byť chvíľu osamote.
„Harry, hrozne si nás vystrašil,“ Hermiona si k nemu sadla a starostlivo ho zabalila do prikrývky.
„Kamoš, ty si teda číslo. Kvôli tebe mi takmer zlomila ruku, tak silno ma stisla,“ sťažoval sa Ron.
„Všetko ma bolí, ale inak som v poriadku,“ zachrapčal Harry. Nevedel sa dočkať potrebného elixíru. Jeho nálada sa zhoršila, keď do miestnosti vrazil Severus Snape. Za sebou ťahal plačúceho študenta, ktorý mal celý tvár posiatu akýmisi nepríjemne vyzerajúcimi vredmi.