1. 1. 2008

1. prológ, Luciusova výhra

Romantický Slash s párom Harry Potter/Lucius Malfoy. Varovanie : láska, romantika, a kopa slashu :) Kto nemá rád slash, ruky preč!!!
Pozoroval nahé telo mladého chlapca. Vnímal kvapky stekajúce po bledej koži. Pomaly natiahol ruku k tomu vyzývavému stvoreniu. Elegantný habit dopadol na zem. Tentoraz bol jeho pokladík až príliš dlho v kúpeľni. Začínal byť dosť netrpezlivý. Práve kvôli svojmu maličkému bol nútený prenajať si izbu v takom obyčajnom zapadákove neďaleko Rokfortu. Oveľa radšej by si zvolil nejaké príjemnejšie miesto, ale Harry trval na tom, že nechcel, aby ho niekto spoznal. Bál sa, že temný pán ublíži jeho jedinej láske. Jedinému zmyslu jeho krutého života.
„Pekne sa ku mne otoč, Harry,“ zastretým hlasom požiadal Lucius. Pevne objal to krásne telo, ktoré v tej chvíli patrilo len jemu. Perami preskúmal každú čiastočku tej nádhernej bytosti. Nemohol sa nasýtiť tých zriedkavých stretnutí. V škole sa k nemu musel správať ako zlý smrťožrút, ktorý túži potom, aby ho čo najskôr vylúčili. Nesmel prejaviť náklonnosť a už vôbec nie lásku.
„Ty si hrozne netrpezlivý, láska moja,“ mladý chlapec sa okamžite zmocnil pier staršieho muža. Mučivo prechádzal rukami po jeho bokoch a jemne sa oňho obtieral. Vedel, že má rád, keď mu venuje dostatok pozornosť a zahrnie ho svojou priazňou. Jazykom vnikol do jeho úst a rozmaznával ho svojimi dotykmi.
„Možno je to tým, že ťa nemôžem mať pri sebe viac než pár hodín. Nechcem nikoho iného, len teba a nesmiem sa ťa dotknúť. Keď som minule šiel za Dubledorom takmer to som nevydržal, keď som ťa zbadal v jeho kancelárií. Tak hrozne som ťa chcel...Môj najmilší Harry,“ roztúžene šepkal Lucius. Pevnejšie zovrel svojho ochotného chlapčeka a rýchlo ho strčil odniesol do postele. Nedbal na tečúcu vodu ani na chabé protesty svojho pokladíka, že sa ešte nestihol poriadne dať do poriadku.
„Som celý tvoj,“ zápalisto zamrmlal oslovený chlapec. Chcel si ho náležite vychutnať. Nemotorne zápasil s plachtou, do ktorej sa zamotal. Lucius ho s úsmevom vyslobodil zo zovretia a jemne jazykom vyznačil cestičku k jeho najtajnejším prianiam. Harrymu sa z hrdla vydral pridusený ston. Nechcel mu priveľmi dávať najavo, že pred ich stretnutím vôbec nedokáže zaspať a myslí len na jeho vrelé objatia.
Spokojne zastonal, keď v sebe pocítil dôkaz jeho mužnosti. Nikdy predtým by si nepomyslel, že po ňom zatúži takýmto spôsobom. Vychutnával si Luciusove pohyby. Vykrikoval jeho meno a pomaly podliehal sile ich vzájomnej vášne. Neskôr, keď ležali v posteli a túlili sa k sebe, Harryho prepadli pochybnosti a pocit viny.
„Možno by si sa mal vrátiť domov, k svojej žene. Ja nechcem rozbiť vašu rodinu. Draca síce hrozne nenávidím, ale neprajem si, aby sa o niečom dozvedeli,“ majetnícky objal svetlovlasého aristokrata, aj keď vedel, že mu nikdy nebude patriť. Mali len pár ukradnutých okamihov, ktoré boli únikom z krutej reality života.
„Netráp sa, môj rozkošný hlupáčik. Ty si nikomu neublížil. Práve naopak. Prebudil si vo mne ľudskú stránku. Narcissa ma neznáša a ja k nej cítim len odpor. Nemáš dôvod sa obviňovať. Milujem ťa, len teba a nikoho iného. Z mojich úst ešte nikto tieto slová nepočul. Ty si prvý človek, ku ktorému som niečo pocítil,“ zotrel zármutok z jeho tváre. Dlho ho objímal a šepkal mu slová, ktoré nikdy predtým nepoužil.
„Musím už ísť. Kamaráti ma čakajú,“ zelenooký chlapec neochotne vstal z rozohriate postele. Vrhol smutný pohľad na muža, od ktorého sa nikdy nechcel odlúčiť.
čo na to poviete ???