19. 2. 2011

Nemôžem sa rozhodnúť


Pár: Doktor/Master (Vládca)
Fandom: Dr. who
Varovanie: 15+, romantika, sladké, drabble (ale nedodržiavam presný počet slov :D)
Rozprávač: Master
Poznámka: inšpirovalo ma to, ako Vládca spieva Doktorovi pesničku I can´t decide...
Si zviazaný. Dívam sa na teba, ako na poklad, ktorý som získal len s veľkou námahou. Nakláňam sa k sebe a počúvam pieseň svojich súkromných bubnov. Nenávidím ťa. Nenávidím to, ako sa ma pokúšaš nežne objímať. Nenávidím to, ako sa ma pokúšaš milovať.
Milujem tvoje slzy, ktoré sa ma dotýkajú, akoby som ti patril.
Tvoje slová sú mojimi a tvoja myseľ sa stáva mojou. Nemôžem prestať myslieť na všetky tie lákavé dni.
„Doktor.“
„Áno, Vládca?“
„Rozmýšľam, čo mám s tebou urobiť. Mám ťa potrestať či odmeniť?“
„Prosím si odmenu.“
Dívaš sa na mňa takmer s dôverou a ja nemôžem odolať. Moje pery sa ťa dotknú a cítim sladkosť svojho milovaného nepriateľa.