16. 9. 2011

Ruža a príchuť malinového lesku

pár: SH/JW
varovanie: krátke, zdrogovaný Sherlock, nahnevaný John




„Sherlock?“
Doktor pomaly rozložil  prikrývku tak, aby viac zahaľovala telo mladého detektíva. Musel sa prisunúť až celkom blízko k nemu, tak aby ani jeho nohy nevytŕčali.  Tým pádom boli na sebe kompletne nalepení. Čo nebolo až také príjemné, akoby sa mohlo zdať, ale bol to jediný spôsob, ako nedovoliť chladu, aby ešte väčšmi zhoršil situáciu.
„Čo sa stalo? Krúti sa mi hlava...“ rozospato mu mumlal do ucha jeho priateľ.
John netušil, že bude noc tráviť takto. Zavretí v poloprázdnom sklade. Opretí o nejaké vrecia a bez akejkoľvek šance na únik.
„Naša posteľ. Prečo nie sme v našej...“  ďalej bľabotal popletený Sherlock. Chvíľu mu trvalo, kým sa dokázal pozbierať.  Pričom si pre seba uzurpoval celé miesto na spanie.
„Našej postele sa dnes nedočkáme, Sherlock...“
„Prečo nie? Kúpil som aj obliečky, aj vankúše a ruže... a niečo malinové... Akej farby máš rád ruže?“
„Čo si to zase pobral? A povedz mi už konečne, kde je ten kľúč. Sherlock, sústreď sa. Kam si dal kľúč...“
„Úd? Aha, tento úd, tento...“ Sherlock začal šmátrať pod prikrývkou, jeho zvyčajne šikovné prsty sa pokúšali rozopnúť opasok.
John nespokojne odtiahol priateľovu ruku. Teraz naozaj nemal náladu na tieto veci.
„Malinový lesk... Áno, bol to malinový lesk...“
„Nie, Sherlock, malý kovový predmet...“
„Kovový?“
„Áno, Sherlock.“
„Hm... Tak to je ťažké. Ja už ... ja už... na niečo...prídem, ale ty mi musíš pomôcť, John...ty musíš...“
„Keď mi dáš, kľúč tak ešte dnes uvidíš našu posteľ. Odnesiem ťa tam osobne...“
„Odnesieš?“
„Áno, urobím to veľmi rád.“
Vyzeralo to, že je na dobrej ceste. Sherlock sa nakrivo usmial a začal konečne hľadať, ale skôr než sa mu to podarilo, premohol ho spánok.
„Tak dobre, ja sa vzdávam.“
Privinul si ho k sebe a pokúsil sa zaspať.