24. 10. 2011

Univerzita

info o novej poviedke, ktorú som síce neplánovala, ale skrátka prišlo k tomu, že to musím napísať, lebo mi to takpovediac nedá. Aj, keď tá poviedka, nebude na tomto blogu, ale na tom, kde mám originálne veci, oznam dávam aj tu.
Naozaj som neplánovala nič nové, dokonca nestíham ani dokončenie starých vecí a teraz by som mala robiť niečo, iné ale skrátka pocit je pocit, a keď už ma raz niečo na koplo, tak sa tomu nebudem brániť.
Pripravte sa teda na poviedku so školského teda, vysokoškolského prostredia, bez fantasy, a povedzme, že napísanú len kvôli tomu, že ma istá vec dosť zaujala, a skrátka to nemôžem nechať len tak.

Nepáči sa mi, ako ľudia vnímajú to, keď je niekto introvert. Tvária sa nejako, akoby to bola nejaká diagnóza, či niečo podobné.

Skrátka im to pripadá, ako veľké sklamanie. S čím nesúhlasím. 

Preto teraz v celku úplne impulzívne píšem tento úvodník k novej poviedke, ktorej hlavným hrdinom bude práve takto zameraná osobnosť.
Poviedka bude mať aj tak trochu reálny základ, ako sa to už hovorí, ale samozrejme chcem tam pridať aj niečo také dá sa povedať, že typické...

Názov: Univerzita
pár: interný doktorand/študent, Marek/Lukáš
varovanie: 15+
Obsah: Marek prichádza do prvého ročníka na VŠ...

poviedka bude pridávaná na Alternatívny svet.