22. 11. 2011

Rany slov



fandom: House
Pár: House/Wilson
Varovanie: 15+, nestabilný vzťah, krátke
Obsah: Jedno netradičné ráno



„Do kedy to ešte budeš popierať? Snáď mi teraz nepovieš, že to všetko som si len vymyslel!“ môj milenec ukážkovo plesol dverami v kúpeľni. To ma okamžite prinútilo prestať objímať vankúš a začať venovať pozornosť svojmu priateľovi.
„House, Greg...“ volal som za ním.
„Daj mi pokoj!“
„Ja som to tak nemyslel. Len som chcel povedať, že...“ už ani sám som nevedel, čo také. Všetko bolo príliš komplikované.
Napriek tme a zime som vyliezol z postele. Bez zaklopania som za ním vošiel do kúpeľne. Vedel som, že moje slová ho ranili. Nechcel to dať najavo, ale natoľko som ho už poznal.
Našiel som ho stáť pri umývadle.
„Poď do postele. Ešte je príliš skoro...“ zozadu som ho objal, ale on stále nereagoval. Dôležité bolo len to, že ma hneď neodsunul na bok. Už to bol istý pokrok.
„Ty si môžeš ísť kam chceš.“
„Nechcem ísť nikam...“ pritiahol som si ho bližšie.
„Neverím ti. Práve si povedal, že...“
 „Nepochopil si ma.“
„Mám ti snáď zacitovať tvoje vlastné slová?“
„Nie, Greg, ja viem, čo som povedal, ale...“ povzdychol som si.
„Hanbíš sa za mňa. Nechceš so mnou tráviť čas. To si práve teraz povedal. A ja nie som odkázaný na teba a na tvoje rozmary...Ak nechceš citáciu tak parafráza postačí...“ dokončil aj proti mojej vôli.
„Nie, je to tak. Ja len mám strach... Nie som pripravený...“
„To nebudeš ani zajtra, ani pozajtra, ani...“
 Jemne som povolil zovretie. Obrátil sa ku mne a svojím pohľadom mi dával najavo, že sa na mňa stále veľmi hnevá.
„Prepáč mi, že som  sa vyhovoril na to stretnutie. Mrzí ma, že som klamal. Nebol som s nikým. Len som sa tak prechádzal a rozmýšľal... Vynahradím ti to. Napríklad dnes, ak máš čas som celý tvoj a...“
„Tak dobre, možno na to zabudnem, keď...“ pošepkal mi do ucha svojej špeciálne požiadavky a ja som len bezmocne prikývol.